AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 Skrevet 24. september 2016 Leser med interesse hvordan de som har anlegg for hypomani kan bli nettopp dette av anti depressiva. Jeg har vært ganske fortvilt lenge nå og søker etter min kraft og styrke , kan den gjenfinnes om jeg litt på tvers av lovlydighet ( angitt dose) tar en dobbel dose messing en tid? Et kreativt stunt eller å leke med skjebnen ? Jeg er / har vært i avmakt på en relativt liten dose - virker fantastisk noen morgentimer tror jeg før luft forsvinner -og har lyst til å se hva økte doser kan gi meg ... Har gode erfaringer med å føle meg høg av alkohol inntak ( hvitvin) eller kaffe kombinert med sult( sunnere) .,. Jeg gidder ikke være fornuftig og har lyst til å få medisin rus- kan jo ikke nyte alkohol i frykt for alkoholisme ... På ville veger? Anonymkode: b72c7...d45 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 Skrevet 24. september 2016 Ja, dette er tenkning på ville veger. Mulig du bør ha høyere AD dose, men da i samråd med behandler. Anonymkode: a0eb6...8ee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.