Gå til innhold

Et rampete spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser med interesse hvordan de som har anlegg for hypomani kan bli nettopp dette av anti depressiva. Jeg har vært ganske fortvilt lenge nå og søker etter min kraft og styrke , kan den gjenfinnes om jeg litt på tvers av lovlydighet ( angitt dose) tar en dobbel dose messing en tid? Et kreativt stunt eller å leke med skjebnen ? Jeg er / har vært i avmakt på en relativt liten dose - virker fantastisk noen morgentimer tror jeg før luft forsvinner -og har lyst til å se hva økte doser kan gi meg ... Har gode erfaringer med å føle meg høg av alkohol inntak ( hvitvin) eller kaffe kombinert med sult( sunnere) .,. 

Jeg gidder ikke være fornuftig og har lyst til å få medisin rus- kan jo ikke nyte alkohol i frykt for alkoholisme ... På ville veger?

Anonymkode: b72c7...d45

Skrevet

Ja, dette er tenkning på ville veger. Mulig du bør ha høyere AD dose, men da i samråd med behandler. 

Anonymkode: a0eb6...8ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...