Gå til innhold

NHD-er jeg dum eller syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sikkert lurt. Jeg sliter selv med å komme igang med ting, og vil jo slutte på medisiner annenhver dag. Gruer meg til i morgen nå for jeg har lovt å være med på tur, har ikke noe spesielt lyst. ALT er bare et tiltak. Ble dårlig i dag, styrte på med middag til foreldrene mine. De var her en halv time toppen, og jeg var helt ødelagt etterpå. Rart det der. Det viktigste er jo at du ikke gir opp!

Skal til legen på onsdag og vurderer å skrive nøyaktig hvordan det er så han kan lese det. Han sendte meg til DPS for akuttsamtale for ikke lenge siden og de sa legen min følte jeg ikke fortalte alt. Ikke lett heller å fortelle alt under en legetime. Har jo ikke all verdens tid der. Jeg blir også sliten når foreldrene mine er her, men de vil ha meg med på kjøpesenter og div butikker før vi er rundt en halv time hos meg før de drar. Da er jeg helt skutt. 

Skrevet
46 minutter siden, aa-k-j skrev:

Skal til legen på onsdag og vurderer å skrive nøyaktig hvordan det er så han kan lese det. Han sendte meg til DPS for akuttsamtale for ikke lenge siden og de sa legen min følte jeg ikke fortalte alt. Ikke lett heller å fortelle alt under en legetime. Har jo ikke all verdens tid der. Jeg blir også sliten når foreldrene mine er her, men de vil ha meg med på kjøpesenter og div butikker før vi er rundt en halv time hos meg før de drar. Da er jeg helt skutt. 

Lurt å skrive ja, det har jeg gjort mye før. Det ledet min "behandler" til å tro at jeg hadde evner. En psykolog på familievernkontorer hehe :) 

Skrevet

Takk for at dere tok dere tid til å svare meg og hjalp meg med å sette ord på det jeg ikke klarte selv. Har begynt å skrive brev jeg skal ta med til legen og det dere skrev her til meg gjør det lettere så setter stor pris på det :) fastlegen på onsdag og sykepleieren på torsdag så da kan jeg søke om miljøarbeidertjenesten. Blir nok glad de da at jeg ser behovet selv også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...