Gå til innhold

Orker ikke leve, men redd for å dø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det snører seg sammen. Blir desperat. Det løsner seg litt denne gangen også. Men jeg sitter igjen med en tom følelse. Når dette er så stor del av livet, er det vanskelig å se hensikten med livet. Når alt er kaos vil jeg gjøre det slutt der og da. Det er best for alle.  Må bare bort fra det vonde. 

Nå sitter jeg bare igjen med tanken.    Jeg gjør ingenting. Jeg smiler og oppfører meg som normalt blant venner, kollega og familie.

Anonymkode: 5622d...455

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det snører seg sammen. Blir desperat. Det løsner seg litt denne gangen også. Men jeg sitter igjen med en tom følelse. Når dette er så stor del av livet, er det vanskelig å se hensikten med livet. Når alt er kaos vil jeg gjøre det slutt der og da. Det er best for alle.  Må bare bort fra det vonde. 

Nå sitter jeg bare igjen med tanken.    Jeg gjør ingenting. Jeg smiler og oppfører meg som normalt blant venner, kollega og familie.

Tror livet er sånn for alle iblant, det er rett og slett vondt å leve. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner igjen den følelsen når man nesten er villig til å gjøre alt for å slippe unna tankene, følelsen og kaoset. Vet det ikke er mye til trøst, men det vil komme lysere stunder der du vil sette pris på livet igjen.

Søk hjelp hvis du ikke har gjort det. Snakk med en du stoler på og kontakt fastlegen din.

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror livet er sånn for alle iblant, det er rett og slett vondt å leve. 

Så alle har det slik. Likevel velger de livet.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er noe med livet som holder folk igjen. Men så er det noen som velger å dø også, det er trist. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan ha dårlig dager/perioder, men jeg tror ikke alle har det slik at de ønsker å avslutte livet. Har man det slik så tror jeg at det er noe mer enn bare en dårlig dag/periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...