AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Det snører seg sammen. Blir desperat. Det løsner seg litt denne gangen også. Men jeg sitter igjen med en tom følelse. Når dette er så stor del av livet, er det vanskelig å se hensikten med livet. Når alt er kaos vil jeg gjøre det slutt der og da. Det er best for alle. Må bare bort fra det vonde. Nå sitter jeg bare igjen med tanken. Jeg gjør ingenting. Jeg smiler og oppfører meg som normalt blant venner, kollega og familie. Anonymkode: 5622d...455 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det snører seg sammen. Blir desperat. Det løsner seg litt denne gangen også. Men jeg sitter igjen med en tom følelse. Når dette er så stor del av livet, er det vanskelig å se hensikten med livet. Når alt er kaos vil jeg gjøre det slutt der og da. Det er best for alle. Må bare bort fra det vonde. Nå sitter jeg bare igjen med tanken. Jeg gjør ingenting. Jeg smiler og oppfører meg som normalt blant venner, kollega og familie. Anonymkode: 5622d...455 Tror livet er sånn for alle iblant, det er rett og slett vondt å leve. 0 Siter
Fionys Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det snører seg sammen. Blir desperat. Det løsner seg litt denne gangen også. Men jeg sitter igjen med en tom følelse. Når dette er så stor del av livet, er det vanskelig å se hensikten med livet. Når alt er kaos vil jeg gjøre det slutt der og da. Det er best for alle. Må bare bort fra det vonde. Nå sitter jeg bare igjen med tanken. Jeg gjør ingenting. Jeg smiler og oppfører meg som normalt blant venner, kollega og familie. Anonymkode: 5622d...455 Kjenner igjen den følelsen når man nesten er villig til å gjøre alt for å slippe unna tankene, følelsen og kaoset. Vet det ikke er mye til trøst, men det vil komme lysere stunder der du vil sette pris på livet igjen. Søk hjelp hvis du ikke har gjort det. Snakk med en du stoler på og kontakt fastlegen din. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 5 timer siden, stjernestøv skrev: Tror livet er sånn for alle iblant, det er rett og slett vondt å leve. Så alle har det slik. Likevel velger de livet. Anonymkode: 5622d...455 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så alle har det slik. Likevel velger de livet. Anonymkode: 5622d...455 Ja det er noe med livet som holder folk igjen. Men så er det noen som velger å dø også, det er trist. 0 Siter
Fionys Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så alle har det slik. Likevel velger de livet. Anonymkode: 5622d...455 Alle kan ha dårlig dager/perioder, men jeg tror ikke alle har det slik at de ønsker å avslutte livet. Har man det slik så tror jeg at det er noe mer enn bare en dårlig dag/periode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.