Gå til innhold

Behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er man en naver om man ikke får behandling (annet enn medisiner)?

Anonymkode: ef839...8ee

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis du er ufør.

Anonymkode: 11bd9...d73

Skrevet
18 minutes ago, AnonymBruker said:

Ikke hvis du er ufør.

Anonymkode: 11bd9...d73

Folk er sikker uenige.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva er definisjonen på en naver?

Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første så vil jeg si at jeg ikke liker ordet naver fordi det er et veldig negativt ladet ord.

Når jeg tenker på ordet naver så innebærer det folk som får penger utbetalt av nav av ulike grunner. Jeg ville kalt meg selv for en naver fordi jeg får sykepenger utbetalt av nav. Jeg jobber 50% og er sykemeldt 50%. Altså siden jeg får utbetalt sykepenger så er jeg en naver.

Endret av Fionys
Skrevet

Jeg vet ikke hva slags definisjoner folk har på en naver. Jeg er opptatt av hva folk mener, ikke hva slags definisjoner de har.

Skrevet
10 minutes ago, Nils Håvard Dahl, psykiater said:

Hva er definisjonen på en naver?

Å drive dank på statens regning. Opprinnelig ble vel ordet brukt på en person, gjerne ungdom, som hever trygd for å ta friår. 

Anonymkode: 5bbeb...3fc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å drive dank på statens regning. Opprinnelig ble vel ordet brukt på en person, gjerne ungdom, som hever trygd for å ta friår. 

Anonymkode: 5bbeb...3fc

Nå dessverre brukt om alle som mottar AAP, uføretrygd og sosialstønad uansett hvor syke de. Gleder meg til den dagen nybakte mødre i permisjon også blir kalt navere fordi de får penger for å "bare gå hjemme". Det skjer nok når helvete fryser til is. 

Anonymkode: ed23f...385

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå dessverre brukt om alle som mottar AAP, uføretrygd og sosialstønad uansett hvor syke de.

Folk har nok sine egne oppfatning av hvor syke andre er, akkurat som du har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...