AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Slutta i psykiatrien for noen år siden. Fikk diagnosen bipolar 2, men vet ikke om det stemmer.. Slutta helt med Lamictal for noen uker siden. Bruker en voksen dose AP. Den siste tia har jeg følt en intens lykke og tilfredshetsfølelse periodevis.. Det er uvanlig til meg å være, derfor spør jeg om dette er "normalt"? Anonymkode: cd360...15c 0 Siter
Kanonføde Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Man blir ikke deprimert av Lamictal. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 14 timer siden, Kanonføde skrev: Man blir ikke deprimert av Lamictal. Å? Selv om en er medisinert mot f.eks. bipolar lidelse, kan man bli både deprimert og (hypo)manisk. Sykdommen lever sitt eget liv uansett. Det er derfor dosejusteringer må til i blant. Anonymkode: 098e7...b35 0 Siter
Kanonføde Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 1 hour ago, AnonymBruker said: Å? Selv om en er medisinert mot f.eks. bipolar lidelse, kan man bli både deprimert og (hypo)manisk. Sykdommen lever sitt eget liv uansett. Det er derfor dosejusteringer må til i blant. Anonymkode: 098e7...b35 Jeg sier at den store lykken etter seponeringen ikke kan forklares med at Lamictal gjorde en deprimert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.