Gå til innhold

NHD/ Psykdom eller en bra ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta i psykiatrien for noen år siden. Fikk diagnosen bipolar 2, men vet ikke om det stemmer.. Slutta helt med Lamictal for noen uker siden. Bruker en voksen dose AP. Den siste tia har jeg følt en intens lykke og tilfredshetsfølelse periodevis..

Det er uvanlig til meg å være, derfor spør jeg om dette er "normalt"?

Anonymkode: cd360...15c

Skrevet
14 timer siden, Kanonføde skrev:

Man blir ikke deprimert av Lamictal.

Å? Selv om en er medisinert mot f.eks. bipolar lidelse, kan man bli både deprimert og (hypo)manisk. Sykdommen lever sitt eget liv uansett. Det er derfor dosejusteringer må til i blant.

Anonymkode: 098e7...b35

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Å? Selv om en er medisinert mot f.eks. bipolar lidelse, kan man bli både deprimert og (hypo)manisk. Sykdommen lever sitt eget liv uansett. Det er derfor dosejusteringer må til i blant.

Anonymkode: 098e7...b35

Jeg sier at den store lykken etter seponeringen ikke kan forklares med at Lamictal gjorde en deprimert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...