AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Å føle andre slår deg med blikket ? Uttrykk for skam bare? Kan bli sengeliggende av vonde blikk og tenker jeg er verdiløs og at det offentlige rom er min gapestokk . Anonymkode: 8d6b7...1da 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å føle andre slår deg med blikket ? Uttrykk for skam bare? Kan bli sengeliggende av vonde blikk og tenker jeg er verdiløs og at det offentlige rom er min gapestokk . Anonymkode: 8d6b7...1da Dette er langt mer alvorlig enn kun skam. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å føle andre slår deg med blikket ? Uttrykk for skam bare? Kan bli sengeliggende av vonde blikk og tenker jeg er verdiløs og at det offentlige rom er min gapestokk . Anonymkode: 8d6b7...1da Høres nær psykotisk ut! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å føle andre slår deg med blikket ? Uttrykk for skam bare? Kan bli sengeliggende av vonde blikk og tenker jeg er verdiløs og at det offentlige rom er min gapestokk . Anonymkode: 8d6b7...1da Ja, det er ikke friskt. Dette er nok uttrykk for sykdom. Håper du får hjelp for dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.