AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Av og til sender jeg sms med min tidligere psykolog. Denne uka sendte jeg han en hilsen. Fikk til svar at han gledet seg til høstferie i Spania sammen med de voksne barna sine med familier. Kjente at jeg ble litt lei meg (ikke misforstå jeg unner dem alt godt!) og misunnelig.. Jeg har ingen familie og har i alle år lengtet etter det.. Noe psykologen vet etter at jeg har gått til han i 9 år. Selvfølgelig mente han ikke å såre meg, jeg skjønner jo det, men er det feil av meg å reagere som jeg gjorde? Anonymkode: 937e9...372 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Feil? Følelser er ikke feil eller rett - de er kun følelser. De oppstår spontant og er utenfor vår styring. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av og til sender jeg sms med min tidligere psykolog. Denne uka sendte jeg han en hilsen. Fikk til svar at han gledet seg til høstferie i Spania sammen med de voksne barna sine med familier. Kjente at jeg ble litt lei meg (ikke misforstå jeg unner dem alt godt!) og misunnelig.. Jeg har ingen familie og har i alle år lengtet etter det.. Noe psykologen vet etter at jeg har gått til han i 9 år. Selvfølgelig mente han ikke å såre meg, jeg skjønner jo det, men er det feil av meg å reagere som jeg gjorde? Anonymkode: 937e9...372 Det er det som trigger oss vi trenger å jobbe med. Du vet åpenbart selv årsaken til at du reagerte slik,og det er bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.