stjernestøv Skrevet 28. september 2016 Forfatter Skrevet 28. september 2016 27 minutter siden, Trine skrev: Har du snakket med dem om det da? Sa jo til ei at jeg ønsket det, men har ikke hørt noe. Fylte ut et skjema. 0 Siter
Trine Skrevet 28. september 2016 Skrevet 28. september 2016 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Sa jo til ei at jeg ønsket det, men har ikke hørt noe. Fylte ut et skjema. Ok, du får mase litt på dem neste gang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2016 Forfatter Skrevet 28. september 2016 Akkurat nå, Trine skrev: Ok, du får mase litt på dem neste gang. Liker ikke å mase. Men det var ei som spurte meg nå om jeg ville være med i kveld på konsert, det begynner jo ni. Hun jeg skulle vært på badet med, pleier jo å legge meg i den tiden jeg. 0 Siter
Trine Skrevet 28. september 2016 Skrevet 28. september 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Liker ikke å mase. Men det var ei som spurte meg nå om jeg ville være med i kveld på konsert, det begynner jo ni. Hun jeg skulle vært på badet med, pleier jo å legge meg i den tiden jeg. Det er ikke noe gøy å mase, men noen ganger så må man det for ikke å bli glemt Du klarer sikkert være oppe litt lenger en kveld 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 Skrevet 28. september 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Liker ikke å mase. Men det var ei som spurte meg nå om jeg ville være med i kveld på konsert, det begynner jo ni. Hun jeg skulle vært på badet med, pleier jo å legge meg i den tiden jeg. Voksne folk tåler nok å legge seg etter ni, vel. Anonymkode: 5740b...733 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2016 Forfatter Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Det er ikke noe gøy å mase, men noen ganger så må man det for ikke å bli glemt Du klarer sikkert være oppe litt lenger en kveld Ja gjør vel det Får se, kan jo gå i kveld da. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2016 Forfatter Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Voksne folk tåler nok å legge seg etter ni, vel. Anonymkode: 5740b...733 Ja gjør vel det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.