Annkarin Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!! klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg! faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 4 minutter siden, Annkarin skrev: Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!! klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg! faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer Jeg synes du skal slutte å forholde deg til facebook når du er så ustabil som du er nå. Du har ikke godt av det. Man tar ikke livet av seg fordi om man veier noen kilo for mye. Anonymkode: 26ed8...e60 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 4 minutter siden, Annkarin skrev: Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!! klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg! faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer Jeg skjønner ikke hva slags folk du omgåes med som sier slike ting til deg, spesielt dersom de kjenner deg litt fra før og vet hvordan du strever med dette. Men du? Det var en voldsom reaksjon du hadde? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 11 minutter siden, Annkarin skrev: Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!! klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg! faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer Jeg tror alle medisiner gjør at en får mer matlyst, snakket med en om det i dag. Vi er stadig sultne, nei slutt med medisiner sier jeg. 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. september 2016 Forfatter Skrevet 26. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal slutte å forholde deg til facebook når du er så ustabil som du er nå. Du har ikke godt av det. Man tar ikke livet av seg fordi om man veier noen kilo for mye. Anonymkode: 26ed8...e60 Er banna fra Facebook , det skjedde i RL 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. september 2016 Forfatter Skrevet 26. september 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg tror alle medisiner gjør at en får mer matlyst, snakket med en om det i dag. Vi er stadig sultne, nei slutt med medisiner sier jeg. Spiser lite 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 De fleste er stadig sultne. Men men. Anonymkode: c0cd7...7a2 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. september 2016 Forfatter Skrevet 26. september 2016 14 minutter siden, XbellaX skrev: Jeg skjønner ikke hva slags folk du omgåes med som sier slike ting til deg, spesielt dersom de kjenner deg litt fra før og vet hvordan du strever med dette. Men du? Det var en voldsom reaksjon du hadde? Det var i en butikk voldsomt? Har aldri fått terapi for min spiseforstyrrelse kun zyprexa og litium, aldri lært håndtere fedme 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Et øyeblikk siden, Annkarin skrev: Spiser lite Flink du da. De fleste på AP spiser mye. Men så er du IKKE så feit heller da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste er stadig sultne. Men men. Anonymkode: c0cd7...7a2 Jeg spiser mye mindre når jeg IKKE tar medisiner. 1 Siter
XbellaX Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 1 minutt siden, Annkarin skrev: Det var i en butikk voldsomt? Har aldri fått terapi for min spiseforstyrrelse kun zyprexa og litium, aldri lært håndtere fedme Er dette noe totalt fremmede mennesker kommer bort til deg å sier mener du? Eller er det bekjente, i såfall synes jeg du bør vurdere å skaffe deg nye bekjente, normale mennesker slenger ikke ut av seg slike kommentarer og i hvertfall ikke dersom man vet vedkommende har strevd mye med vekt. Ja reaksjonen din nå mente jeg, med hyling/skriking/knusing av teglass var voldsom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Har du noen gang blitt voldtatt? jeg begynner tro du innbiller deg at folk sier dette til deg, at du fortsatt er i en eller annen psykose... Reagerer også på den voldsomme reaksjonen din Anonymkode: d07aa...a1b 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. september 2016 Forfatter Skrevet 26. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang blitt voldtatt? jeg begynner tro du innbiller deg at folk sier dette til deg, at du fortsatt er i en eller annen psykose... Reagerer også på den voldsomme reaksjonen din Anonymkode: d07aa...a1b 5 ganger har jeg blitt voldtatt er ikke i psykose 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 1 hour ago, stjernestøv said: Jeg spiser mye mindre når jeg IKKE tar medisiner. Det er nok mange som har større apetitt enn du har, selv om du er medisinert og de ikke er det, som er slanke. Anonymkode: c0cd7...7a2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 1 time siden, Annkarin skrev: 5 ganger har jeg blitt voldtatt er ikke i psykose På høy tid at du får skikkelig terapi i tillegg til medisinering tror jeg. Anonymkode: 9ef7e...333 1 Siter
Annkarin Skrevet 26. september 2016 Forfatter Skrevet 26. september 2016 Føler meg ekstremt syk i hodet pga tom for abilify og måtte derfor halvere dosen så mye inntrykk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 16 minutter siden, Annkarin skrev: Føler meg ekstremt syk i hodet pga tom for abilify og måtte derfor halvere dosen så mye inntrykk Hvorfor kan du ikke hente ut mer da? Anonymkode: ecda6...66f 0 Siter
Fionys Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 3 timer siden, Annkarin skrev: Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!! klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg! faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer Har du noen gang blitt voldtatt siden du kan sammenligne feithet med voldtekt? 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. september 2016 Forfatter Skrevet 26. september 2016 14 minutter siden, Fionys skrev: Har du noen gang blitt voldtatt siden du kan sammenligne feithet med voldtekt? Jepp 5 ganger. Har du noen gang blitt konstant trakkasert for kroppen din og lagt på deg 40 kg av medisiner mens du har sf? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.