Gå til innhold

Bli kalt feit føles som voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!!

klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg!

faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer

Skrevet
4 minutter siden, Annkarin skrev:

Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!!

klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg!

faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer

Jeg synes du skal slutte å forholde deg til facebook når du er så ustabil som du er nå. Du har ikke godt av det. Man tar ikke livet av seg fordi om man veier noen kilo for mye.

Anonymkode: 26ed8...e60

Skrevet
4 minutter siden, Annkarin skrev:

Jeg skjønner ikke hva slags folk du omgåes med som sier slike ting til deg, spesielt dersom de kjenner deg litt fra før og vet hvordan du strever med dette.

Men du? Det var en voldsom reaksjon du hadde?

Skrevet
11 minutter siden, Annkarin skrev:

Jeg tror alle medisiner gjør at en får mer matlyst, snakket med en om det i dag. Vi er stadig sultne, nei slutt med medisiner sier jeg. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal slutte å forholde deg til facebook når du er så ustabil som du er nå. Du har ikke godt av det. Man tar ikke livet av seg fordi om man veier noen kilo for mye.

Anonymkode: 26ed8...e60

Er banna fra Facebook , det skjedde i RL

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror alle medisiner gjør at en får mer matlyst, snakket med en om det i dag. Vi er stadig sultne, nei slutt med medisiner sier jeg. 

Spiser lite 

Skrevet

De fleste er stadig sultne. :ph34r:

Men men.

Anonymkode: c0cd7...7a2

Skrevet
14 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg skjønner ikke hva slags folk du omgåes med som sier slike ting til deg, spesielt dersom de kjenner deg litt fra før og vet hvordan du strever med dette.

Men du? Det var en voldsom reaksjon du hadde?

Det var i en butikk

voldsomt? Har aldri fått terapi for min spiseforstyrrelse kun zyprexa og litium, aldri lært håndtere fedme

Skrevet
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

Spiser lite 

Flink du da. De fleste på AP spiser mye. Men så er du IKKE så feit heller da. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er stadig sultne. :ph34r:

Men men.

Jeg spiser mye mindre når jeg IKKE tar medisiner. 

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Det var i en butikk

voldsomt? Har aldri fått terapi for min spiseforstyrrelse kun zyprexa og litium, aldri lært håndtere fedme

Er dette noe totalt fremmede mennesker kommer bort til deg å sier mener du? Eller er det bekjente, i såfall synes jeg du bør vurdere å skaffe deg nye bekjente, normale mennesker slenger ikke ut av seg slike kommentarer og i hvertfall ikke dersom man vet vedkommende har strevd mye med vekt.

Ja reaksjonen din mente jeg, med hyling/skriking/knusing av teglass var voldsom. 

Skrevet

Har du noen gang blitt voldtatt?

jeg begynner tro du innbiller deg at folk sier dette til deg, at du fortsatt er i en eller annen psykose...

Reagerer også på den voldsomme reaksjonen din

Anonymkode: d07aa...a1b

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang blitt voldtatt?

jeg begynner tro du innbiller deg at folk sier dette til deg, at du fortsatt er i en eller annen psykose...

Reagerer også på den voldsomme reaksjonen din

Anonymkode: d07aa...a1b

5 ganger har jeg blitt voldtatt

er ikke i psykose

Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Jeg spiser mye mindre når jeg IKKE tar medisiner. 

Det er nok mange som har større apetitt enn du har, selv om du er medisinert og de ikke er det, som er slanke. :)

Skrevet
1 time siden, Annkarin skrev:

5 ganger har jeg blitt voldtatt

er ikke i psykose

På høy tid at du får skikkelig terapi i tillegg til medisinering tror jeg. 

Anonymkode: 9ef7e...333

Skrevet

Føler meg ekstremt syk i hodet pga tom for abilify og måtte derfor halvere dosen

så mye inntrykk 

Skrevet
16 minutter siden, Annkarin skrev:

Føler meg ekstremt syk i hodet pga tom for abilify og måtte derfor halvere dosen

så mye inntrykk 

Hvorfor kan du ikke hente ut mer da?

Anonymkode: ecda6...66f

Skrevet
3 timer siden, Annkarin skrev:

Har du noen gang blitt voldtatt siden du kan sammenligne feithet med voldtekt?

Skrevet
14 minutter siden, Fionys skrev:

Har du noen gang blitt voldtatt siden du kan sammenligne feithet med voldtekt?

Jepp 5 ganger. Har du noen gang blitt konstant trakkasert for kroppen din og lagt på deg 40 kg av medisiner mens du har sf?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...