Gå til innhold

Bli kalt feit føles som voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessuten er jeg ikke feit så fatter ikke hvorfor jeg trakasseres 

Skrevet
2 minutter siden, Annkarin skrev:

Er dette folk du kjenner?

Anonymkode: 373fd...d09

Skrevet

Det er noe som skurrer her. Skjønner det ikke helt.

Jeg veier for mye, men har aldri, i alle fall ikke siden barneskolen, fått kommentarer på det fra folk, verken som jeg kjenner eller ikke, om det, eventuelt bare sånne "det hadde kanskje vært lurt å gå ned noen kilo" fra foreldre.

Hva er det som gjør at du roter deg bort i sånne situasjoner? Bor du et rart sted? Nordmenn generelt pleier å passe sine egne saker og nødig blande seg bort i andre. 

Skrevet
13 minutter siden, Annkarin skrev:

Men HVEM er de som trakasserer deg? Du sier aldri noe om det!

Anonymkode: 9ef7e...333

Skrevet
28 minutter siden, Annkarin skrev:

Jepp 5 ganger. Har du noen gang blitt konstant trakkasert for kroppen din og lagt på deg 40 kg av medisiner mens du har sf?

Nei jeg har aldri hatt problemer med overvekt, men med undervekt og ja det har jeg fått høre mye om opp igjennom årene fordi alle tror de har rett til å mene eller si noe om det. Sf vet jeg ikke hva er så det kan jeg ikke svare noe på.

Skrevet
6 minutter siden, Fionys skrev:

Sf vet jeg ikke hva er så det kan jeg ikke svare noe på.

Det er nok dolsk for spiseforstyrrelse, vil jeg tro.

Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Det er nok dolsk for spiseforstyrrelse, vil jeg tro.

Takk for oppklaringen! Har ennå ikke lært meg alle disse forkortelsene.

Skrevet
3 minutter siden, Fionys skrev:

Takk for oppklaringen! Har ennå ikke lært meg alle disse forkortelsene.

Bare hyggelig, men ikke skyt meg om det var feil :huh: Jeg har ikke lært alle jeg heller, men det er liksom noen ord som går igjen her inne og om forkortelsen passer til et av de ordene så regner jeg med det er det ordet de mener med forkortelsen. Er ikke bare bare å henge med på forkortelsene, det finnes jo sikkert en million av dem ;) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men HVEM er de som trakasserer deg? Du sier aldri noe om det!

Tyrkere stort sett

Skrevet
9 minutter siden, Annkarin skrev:

Tyrkere stort sett

Har du mye kontakt med tyrkere?

Anonymkode: ecda6...66f

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mye kontakt med tyrkere?

Er i Tyrkia nå

Skrevet

Bare add Charlotte Maria oå fb og spørr om jeg blir kalt feit hele tia

hun Er vitne!

Skrevet
2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Det er noe som skurrer her. Skjønner det ikke helt.

Jeg veier for mye, men har aldri, i alle fall ikke siden barneskolen, fått kommentarer på det fra folk, verken som jeg kjenner eller ikke, om det, eventuelt bare sånne "det hadde kanskje vært lurt å gå ned noen kilo" fra foreldre.

Hva er det som gjør at du roter deg bort i sånne situasjoner? Bor du et rart sted? Nordmenn generelt pleier å passe sine egne saker og nødig blande seg bort i andre. 

Spørr Charlotte Maria på Fb du

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mange som har større apetitt enn du har, selv om du er medisinert og de ikke er det, som er slanke. :)

Anonymkode: c0cd7...7a2

Har vel med gener å gjøre og...

Skrevet
6 timer siden, Annkarin skrev:

Tyrkere stort sett

På tide å finne på noe annet enn å reise til Tyrkia? Det går jo til h..... hver gang. 

Skrevet
6 timer siden, Annkarin skrev:

Er i Tyrkia nå

Og du er helt sikker på at folk faktisk sier til deg at du er så feit at du må begynne å trene? Det er ikke noe du innbiller deg? Reaksjonen din var ikke bare litt i overkant, men ekstrem, men dette er vel ikke første gangen du mister kontrollen når du er på reise? Kanskje du ikke burde reise alene og heller ikke når du er ustabil som nå.

Skrevet
8 timer siden, Annkarin skrev:

Det finnes noen få innimellom som mangler folkeskikk. Jeg har ikke noen problemer med å tro på at sånt kan skje.

Jeg skjønner ikke at du kan bli såret,  men man ikke kan gardere seg 100% mot sånt. Jeg synes du får legge det fort bak deg, og prøve å ikke reagere så kraftig neste gang.

Skrevet
7 timer siden, Annkarin skrev:

Er i Tyrkia nå

Syntes du bør reise hjem snarest mulig.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du bør reise hjem snarest mulig.

Ja skal hjem snart. Man kan ikke være her når man har hatt sf

Skrevet
18 timer siden, Annkarin skrev:

Som om jeg er helt avkledd og ikke kan gjøre noe med det. Det måtte skje igjen, nye kommentarer om at jeg sikkert elsker mat og burde begynne drive med sport!!

klikket helt jeg, knuste teglassene, sparket et speil og kofferter, ropte, hylte, kledde av meg!

faens medisiner, aldri rører jeg de igjen og da er vel selvmord eneste mulighet når depresjonen kommer

Kaller noen deg "feit" så har de selv et problem. Hev hodet og gå videre. Du er god nok nøyaktig slik du er. Jeg er verken tynn eller "feit", men å bli kalt stygge ting som virkelig sårer er virkelig ikke greit. Har selv blitt kalt stygg mange ganger så vet kommentarer av slik karakter sårer. Sammenligner forøvrig ikke meg med deg, men skjønner godt hvor sårende sånt er. Bytt gjerne medisin om du mener medisinen du bruker nå gjør mer vondt en godt, men ikke slutt med den før du har snakket med legen din om det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...