Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Den finnes, men er kun tenkt brukt på rusmisbrukere.

Lurer på om det i det hele tatt finnes tilbud til meg.

Skrevet

Jeg har vært på 2.2 paragraf og jeg har aldri vært rusmisbruker, det var en blanding av psykose og depresjon som var diagnosen. 

Anonymkode: 487d2...9ba

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på 2.2 paragraf og jeg har aldri vært rusmisbruker, det var en blanding av psykose og depresjon som var diagnosen. 

Hvor lenge siden er det? 

Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Den finnes, men er kun tenkt brukt på rusmisbrukere.

har blitt brukt på meg før. ...i 2003..jeg er ikke rusmisbruker...men om paragrafen het noe annet den gang? prinsippet var ihvertfall det samme..., for 2-3 år siden ville psykiateren på lukka avd. anbefale meg/mine behandlere å bruke den. Men kun vært inne på 3.2 og 3.3. Men da kan jeg skjønne hvorfor de ikke bruker den....

Anonymkode: 90965...354

Skrevet

Ikke helt sikker  på årstallet men mellom 2000 og 2006 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...