Gå til innhold

Stress og hyppig dobesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig at blæra blir så full under stress? Jeg har gått på do 4 ganger i kveld og jeg vet at det skyldes stress, har det ofte sånn.

Anonymkode: 5cb21...c38

Skrevet

4 ganger bare den siste timen skulle det stå. Ellers hver time i hele dag (ting ble mye vanskeligere i kveld, og det er årsaken). 

Skrevet

Det er så slitsomt. Våkner hver time. 

Skrevet
På ‎28‎.‎09‎.‎2016 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig at blæra blir så full under stress? Jeg har gått på do 4 ganger i kveld og jeg vet at det skyldes stress, har det ofte sånn.

Kommer det mye urin hver gang? Eller får du bare klemt ut noen dråper? Urinveisinfeksjon kan starte sånn og gir vanligvis fort smerter og ubehag.

Gjest Kanuttius
Skrevet

Jeg tissert iallfall mye hver gang. Er imponert over hvor mye min kropp klarer å produsere på kort tid ,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...