Blomsterfluen Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Han sa vi kunne diskutere å slutte på fluoxetin. Tror jeg vil det. Jeg går på flupxetin, og da kan jeg ikke onanere til videoer av dyr som puster tydelig med magene når de sover, eller nakkepulser på youtubevideoer lenger, for når jeg onanerer da, så får jeg umenneskelige "mensen-smerter" uten å ha mensen. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Skrevet 1. oktober 2016 15 minutter siden, franklyscarlet skrev: Er ikke sikker på hvor lang tid det tar, men har lest at Fluoxetin har ganske lang halveringstid. Etter å ha gått på 40 mg, fungerte i alle fall kroppen min normalt etter et par uker. Ok, sitter vel i en stund da. Føler at jeg ikke trenger fluoxetin mer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Skrevet 1. oktober 2016 12 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg går på flupxetin, og da kan jeg ikke onanere til videoer av dyr som puster tydelig med magene når de sover, eller nakkepulser på youtubevideoer lenger, for når jeg onanerer da, så får jeg umenneskelige "mensen-smerter" uten å ha mensen. Å det hørtes ikke godt ut.Jeg var litt inne på "deilig" men det forsvant fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.