AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 Klikket i raseri og hylte og strippet på gaten brukt 80.000 NOK på 1,5 mnd eller mindre tid følt ekstrem oppstemthet så man tror noen har dopet en på ecstasy? beskyttet og ubeskyttet sex med iallfall 5 forskjellige eller fått akutt pf? har Nemlig sovet normalt! Bråkuttet litium og halvert abilify pga kommentarer om vekt mvh dame 33 Anonymkode: 3f34c...313 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klikket i raseri og hylte og strippet på gaten brukt 80.000 NOK på 1,5 mnd eller mindre tid følt ekstrem oppstemthet så man tror noen har dopet en på ecstasy? beskyttet og ubeskyttet sex med iallfall 5 forskjellige eller fått akutt pf? har Nemlig sovet normalt! Bråkuttet litium og halvert abilify pga kommentarer om vekt mvh dame 33 Anonymkode: 3f34c...313 Ja, det henger sammen med din BP-lidelse. Du bør umiddelbart oppsøke hjelp for å starte med Litium og abilify igjen. Jeg håper du er rundt noen som kan hjelpe deg med å ta vare på deg selv akkurat nå. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 Søvn er viktig men det alene gjør deg ikke frisk. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 Normal søvn utelukker slett ikke mani. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 Faen jeg trodde jeg hadde kontroll hele veien, men nå er minst 70.000 NOK borte alle inntrykkene får hjernen til å klikke depresjonen kom med et smell !! Anonymkode: 3f34c...313 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 nei..ble ingen depresjon.. ennå... Anonymkode: 3f34c...313 0 Siter
Janus30 Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 23 timer siden, motorPrøysen skrev: Normal søvn utelukker slett ikke mani. Det presterte den første psykologen som utredet meg å påstå. Fordi jeg sov omlag 6 timer i døgnet under langvarige oppturer utelukket det i følge henne hypomani - og dermed en bipolar lidelse. Resultatet ble feil diagnose, feil medisiner og feil samtaleterapi. Jeg ble følgelig aldri noe særlig bedre av dette. Hvis jeg protesterte mot diagnosen ble jeg anklaget for å hoste opp symptomer fordi jeg angivelig ønsket meg "motediagnosen" bipolar type 2. Jeg mistet nesten to år på grunn av dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Nå er jeg fryktelig sensitiv for inntrykk er fryktelig vanskelig å være ute skal be om å øke abilify litt i morgen, håper jeg får time hos legen eller resept Anonymkode: 3f34c...313 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 På 1. oktober 2016 den 16.13, XbellaX skrev: Ja, det henger sammen med din BP-lidelse. Du bør umiddelbart oppsøke hjelp for å starte med Litium og abilify igjen. Jeg håper du er rundt noen som kan hjelpe deg med å ta vare på deg selv akkurat nå. Kan ikke ta litium. Da legger jeg på meg Anonymkode: 3f34c...313 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Hvordan skal jeg overleve natta? Gråter meg ihjel pga stress i hodet. 13 timer til dps. Og der er det bare psykolog som ikke kan gi medisiner. Håper fastlegen kan gi Anonymkode: 3f34c...313 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Kan legevakta gi noe å sove på? Anonymkode: 3f34c...313 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Ring legevakt, gå av deg stresset (ingen ser tårene i mørket), vask gulvene med stålull....det er sånne ting jeg har gjort når jeg har vêrt desperat. Ellers setter jeg på film eller musikk som hjelper meg å gråte ut, det er lettere å godta at man gråter fordi filmen et trist enn kun for seg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Psykologen min la meg inn, nå har jeg sovet siden mandag og føler meg fin Anonymkode: 3f34c...313 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.