AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Om hva? Om at sykepleieren skal slutte. Anonymkode: a1a1c...b33 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Skrevet 1. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om at sykepleieren skal slutte. Anonymkode: a1a1c...b33 Slutte å komme til meg? Jo det tror jeg på,er jo opp til han det. Har følt lenge at han er lei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Slutte å komme til meg? Jo det tror jeg på,er jo opp til han det. Har følt lenge at han er lei. Ja, va tenker du om det? Anonymkode: a1a1c...b33 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Skrevet 1. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, va tenker du om det? Anonymkode: a1a1c...b33 Tenker vel at psykiatrien ikke er plassen for meg da. Har prøvd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 Uansett hva det er så er det meningen, det er noe jeg skal lære av dette. Vi er alle elever og lærere, er ikke det fint? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Uansett hva det er så er det meningen, det er noe jeg skal lære av dette. Beklager, men jeg tror ikke det er mening i noen ting. Alt er bare en kosmisk tilfeldighet helt uten mål og mening. Anonymkode: a1a1c...b33 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men jeg tror ikke det er mening i noen ting. Alt er bare en kosmisk tilfeldighet helt uten mål og mening. Anonymkode: a1a1c...b33 Ok. Men da må du få tro det, ting er som det skal være. Alle har sin sannhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.