Anonymesen Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 Hva er behandlingen for det? Har begynt med cipralex håper det hjelper.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 Det er et symptom som kan forekomme i flere lidelser. Behandlingen avhenger av den underliggende diagnosen. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Skrevet 1. oktober 2016 5 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er et symptom som kan forekomme i flere lidelser. Behandlingen avhenger av den underliggende diagnosen. Hva hvis man kun har uvirkelighetsfølelse og ikke andre diagnoser? Har hørt at behandler mener jeg har panikklidelse. Jeg ser ting anderledes i annen skarphet. Begynner å stirre på flekker. Føler jeg ikke vet hva jeg sier eller gjør. Kan dette være panikkanfall nhd. Tusen takk for at du svarer. Er lagt inn og er livredd. Dusja etter 8 dager idag. Sykehus er skadelig for meg 0 Siter
Anonymesen Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Skrevet 1. oktober 2016 Blir så glad når du svarer nhd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.