Gå til innhold

Angst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn angst i dag og skjelver, vet ikke hvorfor. Er det i slike tilfeller jeg bør ta vival, eller bør jeg være i angsten?

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sånn angst i dag og skjelver, vet ikke hvorfor. Er det i slike tilfeller jeg bør ta vival, eller bør jeg være i angsten?

Gå en tur.

Anonymkode: 00641...c3d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå en tur.

Anonymkode: 00641...c3d

Tok en vival nå, orker ikke dette. Det sliter meg ut, får heller ta en tur i ettermiddag. Har laget middag nå. 

Skrevet
59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tok en vival nå, orker ikke dette. Det sliter meg ut, får heller ta en tur i ettermiddag. Har laget middag nå. 

Benzo behandler ikke angst. Å stå ut ubehaget gjør det.

Hvis du bor på sør- eller østlandet anbefaler jeg deg en tur ut i den friske luften. Det er utrolig godt å være ute nå i dette vakre været. Kjenn på vinden og se på fargespillet høsten gir oss. Det er gratis velvære og vesentlig bedre for helsen din enn sofa, skjerm og beroligende. 

Skrevet
4 minutter siden, Janus30 skrev:

Benzo behandler ikke angst. Å stå ut ubehaget gjør det.

Hvis du bor på sør- eller østlandet anbefaler jeg deg en tur ut i den friske luften. Det er utrolig godt å være ute nå i dette vakre været. Kjenn på vinden og se på fargespillet høsten gir oss. Det er gratis velvære og vesentlig bedre for helsen din enn sofa, skjerm og beroligende. 

Ja får se om jeg kommer meg ut i naturen, solen skinner her og i dag. 

Men kunne tenkt meg noe for å dempe uro og angst, annet enn benzo. Syns jeg er mye urolig nå, var det i natt og. 

Skrevet

Om du ikke "misbruker" benzo foreskrevet av lege er vel dager som dette de rette å ta en 😀 Enkelte ganger er det viktig ved angst å gi seg selv en pause fra den. Min erfaring er at en slik pause kan gjøre at angst som sitter litt plutselig er en saga blott. Så kan du, som andre nevner, også slenge på deg et par gode sko, ei varm jakke og traske en tur for å fylle litt på i synsinntrykkbanken 😀

Anonymkode: 3f4bd...8ac

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke "misbruker" benzo foreskrevet av lege er vel dager som dette de rette å ta en 😀 Enkelte ganger er det viktig ved angst å gi seg selv en pause fra den. Min erfaring er at en slik pause kan gjøre at angst som sitter litt plutselig er en saga blott. Så kan du, som andre nevner, også slenge på deg et par gode sko, ei varm jakke og traske en tur for å fylle litt på i synsinntrykkbanken 😀

Ok, jeg misbruker ikke benzo, tar det bare av og til. 

Vi tok en tur på fjellet, men var ikke så langt vi gikk. Syns det var kaldt. 

Skrevet

Hørtes deilig ut 😀 Kaldt kan løses med varmere klær neste gang 😀

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes deilig ut 😀 Kaldt kan løses med varmere klær neste gang 😀

Ja det var fint :) Får ta varmere klær på neste gang, kjenner at det ikke er sommer lenger. 

Skrevet

Nei nå har vi rulla inn i oktober og sommer er kun minner 😀 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei nå har vi rulla inn i oktober og sommer er kun minner 😀 

Jepp! Brrrr! Liker ikke kulden. 

Skrevet

Ikke jeg heller, men har mange varme klær og gode sommerminner som også varmer 😀

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller, men har mange varme klær og gode sommerminner som også varmer 😀

Ja vi får kle på oss :) Håper på en bedre sommer til neste år :) 

Skrevet

La oss gjøre det 😀 jeg hadde 4 uker ferie i ett hett land så jeg er fortsatt varm i sjela 🙃

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss gjøre det 😀 jeg hadde 4 uker ferie i ett hett land så jeg er fortsatt varm i sjela 🙃

Å så deilig :) 

Skrevet

Ja det var helt fantastisk 😀 Lærte meg å snorkle i år. Har alltid hatt skrekk for å ha hodet under vann og nå elsker jeg det, tenke seg til 😮

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var helt fantastisk 😀 Lærte meg å snorkle i år. Har alltid hatt skrekk for å ha hodet under vann og nå elsker jeg det, tenke seg til 😮

Så flott :) Har lyst til et varmere land nå, jaja hadde vel ikke kommet meg dit uansett. Må jo være hjemme jeg. 

Skrevet

Ja superkult 😀 En helt ny verden er oppdaget hehe. Hvorfor må du være hjemme?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja superkult 😀 En helt ny verden er oppdaget hehe. Hvorfor må du være hjemme?

Supert :) Føler meg tryggest hjemme. 

Skrevet

Sønnen min spurte om jeg var sur, eller om det var angst fremdeles. Vet ikke hva det er med meg :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...