Gå til innhold

Angst!

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Supert :) Føler meg tryggest hjemme. 

Okei. Føler meg i grunnen ikke trygg noen steder jeg. Så da kan man jo være hvor som helst 😀

Anonymkode: 3f4bd...8ac

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okei. Føler meg i grunnen ikke trygg noen steder jeg. Så da kan man jo være hvor som helst 😀

Anonymkode: 3f4bd...8ac

Ja det er vel noe i det...

Skrevet

Skjønner ikke at alle syns det har vært så dårlig sommer i år, aldri vært så solbrent før jeg. Syns det har vært steikvarmt. Nå kan man endelig gå tur uten at svetten renner. Jeg elsker å kunne gå i deilig ullgenser og lue og puste inn frisk luft. Sommerlufta er så klam syns jeg.

Skrevet
48 minutter siden, Trine skrev:

Skjønner ikke at alle syns det har vært så dårlig sommer i år, aldri vært så solbrent før jeg. Syns det har vært steikvarmt. Nå kan man endelig gå tur uten at svetten renner. Jeg elsker å kunne gå i deilig ullgenser og lue og puste inn frisk luft. Sommerlufta er så klam syns jeg.

Og jeg skjønner ikke at det er så mange her i Trøndelag som sier det har vært så fin sommer - jeg har stort sett vært i Trøndelag og det har da forsyne meg vært regn og 12 grader hele tiden! :wacko:

Skrevet
55 minutter siden, Lillemus skrev:

Og jeg skjønner ikke at det er så mange her i Trøndelag som sier det har vært så fin sommer - jeg har stort sett vært i Trøndelag og det har da forsyne meg vært regn og 12 grader hele tiden! :wacko:

Hehehe....i Trønderlag kan man vel ikke forvente annet :P I Buskerud har det vært mye sol og veldig varmt. Bortsett fra en uke i august, den var litt frisk. Er vel den alle husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...