AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Supert Føler meg tryggest hjemme. Okei. Føler meg i grunnen ikke trygg noen steder jeg. Så da kan man jo være hvor som helst 😀 Anonymkode: 3f4bd...8ac 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Okei. Føler meg i grunnen ikke trygg noen steder jeg. Så da kan man jo være hvor som helst 😀 Anonymkode: 3f4bd...8ac Ja det er vel noe i det... 0 Siter
Trine Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Skjønner ikke at alle syns det har vært så dårlig sommer i år, aldri vært så solbrent før jeg. Syns det har vært steikvarmt. Nå kan man endelig gå tur uten at svetten renner. Jeg elsker å kunne gå i deilig ullgenser og lue og puste inn frisk luft. Sommerlufta er så klam syns jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 48 minutter siden, Trine skrev: Skjønner ikke at alle syns det har vært så dårlig sommer i år, aldri vært så solbrent før jeg. Syns det har vært steikvarmt. Nå kan man endelig gå tur uten at svetten renner. Jeg elsker å kunne gå i deilig ullgenser og lue og puste inn frisk luft. Sommerlufta er så klam syns jeg. Og jeg skjønner ikke at det er så mange her i Trøndelag som sier det har vært så fin sommer - jeg har stort sett vært i Trøndelag og det har da forsyne meg vært regn og 12 grader hele tiden! 0 Siter
Trine Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 55 minutter siden, Lillemus skrev: Og jeg skjønner ikke at det er så mange her i Trøndelag som sier det har vært så fin sommer - jeg har stort sett vært i Trøndelag og det har da forsyne meg vært regn og 12 grader hele tiden! Hehehe....i Trønderlag kan man vel ikke forvente annet I Buskerud har det vært mye sol og veldig varmt. Bortsett fra en uke i august, den var litt frisk. Er vel den alle husker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.