Gå til innhold

Personlighet, angst og kjøring

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, umakenverdt skrev:

Hehe, jeg må vel være en ikke så mange som synes kjørelæreren ikke får godt nok betalt (for å måtte holde ut med meg i bilen)... Men prøver å minne meg på at han får betalt. Det er hans jobb, han får betalt for å håndtere meg.

Jeg vet jo jeg har mange begrensninger og det er ut fra dette jeg opplever at jeg er et håpløst tilfelle...

Men jeg skal fortsette med timer, det har jeg vel bestemt meg for nå. Kjenner meg bare som en så stor byrde.

Du er jo ingen byrde. Det spiller ingen rolle for andre enn deg om du klarer å ta lappen eller ikke. Men når frk. Fjern her har klart det så ser jeg ingen grunn til at ikke du skulle klare det ;) Og når du har klart det så kan du ta en lang kjøretur til østlandet og være med og gå tur med kråkebolla og meg :D

Skrevet
44 minutter siden, Trine skrev:

Du er jo ingen byrde. Det spiller ingen rolle for andre enn deg om du klarer å ta lappen eller ikke. Men når frk. Fjern her har klart det så ser jeg ingen grunn til at ikke du skulle klare det ;) Og når du har klart det så kan du ta en lang kjøretur til østlandet og være med og gå tur med kråkebolla og meg :D

Du er nå søt du da ;) Jeg vil fortsette å prøve for min egen del. Dette er noe jeg drømmer om å oppnå. Jeg skal jobbe på og hvis det likevel ikke er nok, så har jeg i alle fall prøvd :)

Gjest Kanuttius
Skrevet
6 timer siden, umakenverdt skrev:

Du er nå søt du da ;) Jeg vil fortsette å prøve for min egen del. Dette er noe jeg drømmer om å oppnå. Jeg skal jobbe på og hvis det likevel ikke er nok, så har jeg i alle fall prøvd :)

Vi har alle begynt på bunnen når vi skulle lære å kjøre bil. Du kan umulig være så håpløs som meg når jeg skulle ta mopedlappen. Hør: jeg måtte kjøre den aller aller minste mopeden skolen hadde, kjøre på rødt lys og hylte høyt på oppkjøringsprøven. Den gang, beg av 90 tallet, fikk man mopedlappen hvis man hadde teorikurs og x antall kjøretimer UANSETT om man var flink nok eller ikke. Nå kommer det; etter siste kjøretime med en mann fra biltilsynet sa han at "hadde jeg kunnet nekte deg hadde du aldri fått lappen".  Jeg var elendig på moped altså men to år senere tok jeg billappen uten å skrike meg gjennom lyskrysset. 

Moralen er: hvis du er helt håpløs mtp å klare å ta lappen så får du beskjed og frem til da,-kjør!

Skrevet
14 timer siden, BamseLiten skrev:

Vi har alle begynt på bunnen når vi skulle lære å kjøre bil. Du kan umulig være så håpløs som meg når jeg skulle ta mopedlappen. Hør: jeg måtte kjøre den aller aller minste mopeden skolen hadde, kjøre på rødt lys og hylte høyt på oppkjøringsprøven. Den gang, beg av 90 tallet, fikk man mopedlappen hvis man hadde teorikurs og x antall kjøretimer UANSETT om man var flink nok eller ikke. Nå kommer det; etter siste kjøretime med en mann fra biltilsynet sa han at "hadde jeg kunnet nekte deg hadde du aldri fått lappen".  Jeg var elendig på moped altså men to år senere tok jeg billappen uten å skrike meg gjennom lyskrysset. 

Moralen er: hvis du er helt håpløs mtp å klare å ta lappen så får du beskjed og frem til da,-kjør!

Hehe, det er vel en fare for at jeg er håpløs. Men jeg skal følge rådet/moralen og kjøre en del til før jeg eventuelt innser at jeg er helt håpløs mtp å klare å ta lappen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...