Psykojenta Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 Finnes det noe beroligende eller noe i den gata som er virksom i 4-6 timer? Jeg har slitt med søvnen så lenge nå og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre! Lurer egentlig på om det er uroen i kroppen (angstfølelse+kroppslig uro) og tankekjøret hver kveld/natt som gjør at jeg ikke får sove..og at hvis jeg får dempet dette så kanskje jeg får litt mer enn 2-4 timer hver tredje natt. Nå skal jeg inn i krevende behandling på VOP,så tror det er litt viktig å kunne hvile noe mellom slagene. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Skrevet 3. oktober 2016 Vil bare tilføye at jeg har ikke prøvd beroligende siden 2006, 5-10mg Alopam(var vel det samme som Sobril er idag). Står idag på Quetiapin, Fontex, Levaxin, Lansoprazol + B &Dvitaminer... Bortsett fra drikkinga i vår, har jeg ikke tendens til misbruk. Brukte dog Zopiclone i ett års tid med pauser hver 3.-4. uke uten å øke dosen, sto på 7,5 hele tiden...slutta på dagen, ikke vært problemer i den forbindelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.