Gå til innhold

Dele opp Quetiapin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Legen vil at jeg skal opp i dose med Quetiapin. 

Fikk bivirkninger på 150 mg. Rykninger i armer og bein slik at jeg måtte være i bevegelse nesten hele natta.  Gikk ned til 125 mg og det gikk bra, men sov dårligere. Ble også mer urolig.

Prøvde så å ta 125 mg en time før leggetid pluss 25 mg da jeg la meg. Økte så sakte opp til 125 + 75 mg. Sover nå ganske godt og uroen er nesten borte. Merker foreløpig ingen bivirkninger.

Da det står at medisinen skal taes til fast klokkeslett så lurer jeg på om det er greit å fortsette og ta dem slik. 

Lurer også på at når det står fast klokkeslett, hvor mye slingringsmonn har en da?

På forhånd takk 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...