Anonymesen Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 Ble dårligere med uvirkelithetsfølelse når jeg begynte med cipralex. Har tatt det i 4 dager. Bør jeg slutte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 1 time siden, Anonymesen skrev: Ble dårligere med uvirkelithetsfølelse når jeg begynte med cipralex. Har tatt det i 4 dager. Bør jeg slutte? Kan ta 2-4 uker før Clipralex virker og du kan bli verre de første par ukene. For meg var Cipralex veldig effektiv mot uvirkelighetsfølelse. Hold ut. Anonymkode: bf232...6af 0 Siter
Anonymesen Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Skrevet 7. oktober 2016 På Tuesday, October 04, 2016 den 11.15, AnonymBruker skrev: Kan ta 2-4 uker før Clipralex virker og du kan bli verre de første par ukene. For meg var Cipralex veldig effektiv mot uvirkelighetsfølelse. Hold ut. Anonymkode: bf232...6af Jeg har kraftig mye uvirkelighetsfølelse. Tror du at de kan bli bedre. Eller bør jeg slutte på medisin? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 44 minutter siden, Anonymesen skrev: Jeg har kraftig mye uvirkelighetsfølelse. Tror du at de kan bli bedre. Eller bør jeg slutte på medisin? Syntes du skal prøve ut medisin 2-3 uker til for å se om det blir bedre. Anonymkode: bf232...6af 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.