Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dårligere med uvirkelithetsfølelse når jeg begynte med cipralex. Har tatt det i 4 dager. Bør jeg slutte?

Skrevet
1 time siden, Anonymesen skrev:

Ble dårligere med uvirkelithetsfølelse når jeg begynte med cipralex. Har tatt det i 4 dager. Bør jeg slutte?

Kan ta 2-4 uker før Clipralex virker og du kan bli verre de første par ukene. For meg var Cipralex veldig effektiv mot uvirkelighetsfølelse. Hold ut.

Anonymkode: bf232...6af

Skrevet
På Tuesday, October 04, 2016 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Kan ta 2-4 uker før Clipralex virker og du kan bli verre de første par ukene. For meg var Cipralex veldig effektiv mot uvirkelighetsfølelse. Hold ut.

Jeg har kraftig mye uvirkelighetsfølelse. Tror du at de kan bli bedre. Eller bør jeg slutte på medisin?

Skrevet
44 minutter siden, Anonymesen skrev:

Jeg har kraftig mye uvirkelighetsfølelse. Tror du at de kan bli bedre. Eller bør jeg slutte på medisin?

Syntes du skal prøve ut medisin 2-3 uker til for å se om det blir bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...