Gå til innhold

Schizoaffektiv.

Anbefalte innlegg

Skrevet
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er bare litt forvirret. Men når man tror vannet er forgiftet er det noe helt annet, Lilli Bendriss har åndelige opplevelser uten at hun er syk. Hvordan vite hva som er sykdom og ikke? Det er det. 

Men Lilli Bendriss er i full jobb og frisk. Det er ikke du.

Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Men Lilli Bendriss er i full jobb og frisk. Det er ikke du.

Ja hun jobber med dette og takler sine evner bra, det gjør ikke jeg. Føler meg ikke bra nå, så en ekkel film. Alt påvirker meg visst. 

Skrevet
51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hun jobber med dette og takler sine evner bra, det gjør ikke jeg. Føler meg ikke bra nå, så en ekkel film. Alt påvirker meg visst. 

Lurer litt på hvorfor du ser sånne filmer når du vet du reagerer sånn?

Anonymkode: b95f4...c7a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvorfor du ser sånne filmer når du vet du reagerer sånn?

Anonymkode: b95f4...c7a

Nei burde visst bedre, er kvalm og. 

Skrevet
20 timer siden, stjernestøv skrev:

Lilli er en svindler som tjener store penger på folk som ikke skjønner at de blir svindlet. Det er mulig hun tror på tullet hun serverer, men svindel er det likefullt. 

Anonymkode: 7c966...b72

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lilli er en svindler som tjener store penger på folk som ikke skjønner at de blir svindlet. Det er mulig hun tror på tullet hun serverer, men svindel er det likefullt. 

Tror ikke hun er en svindler nei, men hun er vant til å bli kalt litt av hvert. Det takler hun nok. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke hun er en svindler nei, men hun er vant til å bli kalt litt av hvert. Det takler hun nok. 

Man takler mye rart hvis den økonomiske gevinsten er høy nok. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man takler mye rart hvis den økonomiske gevinsten er høy nok. 

Hun sa jo hun holdt på å stoppe pga hersing, det forstår jeg godt. Men hun har funnet det hun skal gjøre i livet, og det er ikke å føre folk bak lyset. Hun har tro på sine evner, jeg har lest bøkene hennes. Hun er oppriktig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...