Gå til innhold

Kan du komme med et råd NHD eller andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker efexor 150 mg og quetipan 100 mg for depresjon og angst, legen har sagt at jeg kan ta 0.5 mg risperdal også. Føler meg litt avstumpet følelsemessig. Virker ikke ut til at legen tar det så alvorlig. Er dette en dårlig kombinasjon av medisiner? Har litt mistanke om at det er efexoren så gjør meg avstumpet. 

Anonymkode: 69fef...41b

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker efexor 150 mg og quetipan 100 mg for depresjon og angst, legen har sagt at jeg kan ta 0.5 mg risperdal også. Føler meg litt avstumpet følelsemessig. Virker ikke ut til at legen tar det så alvorlig. Er dette en dårlig kombinasjon av medisiner? Har litt mistanke om at det er efexoren så gjør meg avstumpet. 

Min erfaring er at jeg ble avstumpet av Risperdal. Nå gikk jeg på 5 mg som er en relativt høy dose. Quetiapin gjør deg også avstumpet mener jeg på. Tok 300mg av denne en periode. (Seroquel depot). Jeg ble veldig aggressiv og sinna med efexor, også da på 300 mg. 

Anonymkode: 8e3b7...4cb

Skrevet

Takk. Det var jo litt store doser du fikk da. Synd du hadde så dårlig erfaring med dem. Jeg kjenner jeg blir litt "sten" av quetipanen, vemmelig følelse, men får iallfall sove. Etter jeg startet efexor ble depresjonen mye lettere, men jeg kan lese om de verste ting om barn og dyr og nesten uten å bli berørt. Før gråt jeg av reklamer

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg er glad jeg er ferdig med de medisinene...bra at efexor har god effekt på depresjon hos deg! Jeg tror egentlig at det er en god medisin. Men for meg er det svært lite som funker...tar kun litium nå, og sobril ved behov...:) 

Anonymkode: 8e3b7...4cb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...