AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 Psykiatri-tjenesten i byen mener at jeg har blitt dårlig, noe jeg er sterk uenig i. Jeg var til min vanlige ukentlige samtale, hun sa at jeg ikke var i form, jeg skjønte ikke helt hva hun mente. Hun kommenterte at jeg har sovet minimalt, ikke sovet på en stund. Hun sa også at de har kjent meg gjennom noen år, og de ser når jeg er "dårlig". Hun mente også at jeg ikke har sykdomsinnsikt når jeg er "syk". De kom plutselig litt senere på dagen og mente at jeg burde bli med på innleggelse, men jeg sa som sant var, at det skjer ikke. De bare gir meg sprøyter med gift, ikke tal om at jeg skal dit igjen!! De spurte om de kunne kontakte lege, men jeg sa nei. De sa at det respekterte de. De kom til meg i dag også, og de påstod at jeg var dårligere i dag. De kom noen ganger, og prøvde å overtale meg til innleggelse, og til å ta medisinene mine. Jeg spurte om de ville tatt den rottegiften selv. De kommenterte også at jeg ikke drakk, og sa at mine argumenter ikke hang på greip. Men herlighet, har de smakt på vannet? Det smaker noe helt grusomt, kan ikke tvinge i meg sånt skvip. Jeg ble i tillegg veldig kvalm når jeg prøvde litt. Sykepleieren påstod at det var pga at jeg ikke hadde drukket på en stund. Jeg blir forbanna for at de ikke hører på meg. De dro hjem i ettermiddag, og plutselig fikk jeg beskjed om at legevaktslegen kom til å ringe meg etter en gitt tid. Jeg ble kjemperedd, men jeg snakket med han, og sa at jeg skulle ta medisinene mine. Han sa at det kunne gå litt trill rundt for alle om de ikke sov. Han sa også at i og med at jeg skal til hovedbehandler i morgen, så trengte jeg søvn for å holde fokus. Jeg ble provosert av hans uttalelser. Det går ikke trill rundt for meg!! Jeg ble veldig stresset, og i og med at psykiatritjenesten sa at jeg ikke burde dra noe ut pga at ikke var helt i form, så gikk jeg ut. Jeg skulle bare rusle litt, så stod det en bil utenfor. Jeg ble livredd. Tenk om den spaner etter meg, og burer meg inne? Jeg snek meg inn en annen inngang, men pulsen steg betraktelig. Jeg fikk heller ikke lov til å ta buss til behandler i morgen, de påstod at jeg ikke var i stand til det! At jeg var for forvirret til å finne fram. Jeg er da et voksent menneske! Er det humant å invadere et menneskeliv på den måten? Anonymkode: a8252...0eb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykiatri-tjenesten i byen mener at jeg har blitt dårlig, noe jeg er sterk uenig i. Jeg var til min vanlige ukentlige samtale, hun sa at jeg ikke var i form, jeg skjønte ikke helt hva hun mente. Hun kommenterte at jeg har sovet minimalt, ikke sovet på en stund. Hun sa også at de har kjent meg gjennom noen år, og de ser når jeg er "dårlig". Hun mente også at jeg ikke har sykdomsinnsikt når jeg er "syk". De kom plutselig litt senere på dagen og mente at jeg burde bli med på innleggelse, men jeg sa som sant var, at det skjer ikke. De bare gir meg sprøyter med gift, ikke tal om at jeg skal dit igjen!! De spurte om de kunne kontakte lege, men jeg sa nei. De sa at det respekterte de. De kom til meg i dag også, og de påstod at jeg var dårligere i dag. De kom noen ganger, og prøvde å overtale meg til innleggelse, og til å ta medisinene mine. Jeg spurte om de ville tatt den rottegiften selv. De kommenterte også at jeg ikke drakk, og sa at mine argumenter ikke hang på greip. Men herlighet, har de smakt på vannet? Det smaker noe helt grusomt, kan ikke tvinge i meg sånt skvip. Jeg ble i tillegg veldig kvalm når jeg prøvde litt. Sykepleieren påstod at det var pga at jeg ikke hadde drukket på en stund. Jeg blir forbanna for at de ikke hører på meg. De dro hjem i ettermiddag, og plutselig fikk jeg beskjed om at legevaktslegen kom til å ringe meg etter en gitt tid. Jeg ble kjemperedd, men jeg snakket med han, og sa at jeg skulle ta medisinene mine. Han sa at det kunne gå litt trill rundt for alle om de ikke sov. Han sa også at i og med at jeg skal til hovedbehandler i morgen, så trengte jeg søvn for å holde fokus. Jeg ble provosert av hans uttalelser. Det går ikke trill rundt for meg!! Jeg ble veldig stresset, og i og med at psykiatritjenesten sa at jeg ikke burde dra noe ut pga at ikke var helt i form, så gikk jeg ut. Jeg skulle bare rusle litt, så stod det en bil utenfor. Jeg ble livredd. Tenk om den spaner etter meg, og burer meg inne? Jeg snek meg inn en annen inngang, men pulsen steg betraktelig. Jeg fikk heller ikke lov til å ta buss til behandler i morgen, de påstod at jeg ikke var i stand til det! At jeg var for forvirret til å finne fram. Jeg er da et voksent menneske! Er det humant å invadere et menneskeliv på den måten? Anonymkode: a8252...0eb Vet ikke jeg, men tror du vannet er forgiftet siden du ikke drikker det? De kjenner deg vel godt og vil bare hjelpe, du burde ta imot frivillig innleggelse. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 Det høres ut for meg også som om du trenger behandling. Hvis du innser dette, og lar deg behandle frivillig, slipper du all form for tvang. 0 Siter
frihetskjemperen Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Vet ikke jeg, men tror du vannet er forgiftet siden du ikke drikker det? De kjenner deg vel godt og vil bare hjelpe, du burde ta imot frivillig innleggelse. Ja, det er forgiftet. Jeg blir ikke dårlig til vanlig, i tillegg er det den grusomme smaken som tar kvelertak på meg. 0 Siter
frihetskjemperen Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 11 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det høres ut for meg også som om du trenger behandling. Hvis du innser dette, og lar deg behandle frivillig, slipper du all form for tvang. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal legge meg inn når jeg ikke er syk? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, frihetskjemperen skrev: Ja, det er forgiftet. Jeg blir ikke dårlig til vanlig, i tillegg er det den grusomme smaken som tar kvelertak på meg. Det stemmer nok ikke at vannet er forgiftet, du kan ikke slutte å drikke da blir du syk. La deg behandle frivillig så slipper du tvang. Lykke til! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 2 minutter siden, frihetskjemperen skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal legge meg inn når jeg ikke er syk? Du er syk når du tror vannet er forgiftet.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 Snakk med og få råd med noen du stoler på og som kjenner deg. Ikke la andre gjøre noe som ikke føles greit for deg. Anonymkode: ad6c4...a23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 Skrevet 4. oktober 2016 Vann kan bli forurenset eks av kobber (tror jeg det var) fra rørene. Da smaker det vondt og man blir kvalm. Anonymkode: ad6c4...a23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Var hos behandler i dag. Hun hadde pratet med psykiatrien først. De hadde sendt flere bekymringsmeldinger. Jeg forstår ikke helt enda den greia de holder på med. Behandler sa at jeg hadde vært/er psykotisk. Noe jeg er sterkt uening i. Hun ønsket innleggelse,men jeg nektet. Vil ikke bli forgiftet igjen! Er jo rene hekseriet der inne! Jeg sov litt i natt,følte meg litt mer våken når jeg var hos behandler,hun uttrykte alvorlig bekymring,for hva da? Jeg fikk dra hjem en natt og prøve meg mot at jeg tok 100mg seroquel før jeg legger meg! Jeg sa at det skal jeg gjøre. Hun trode på meg,og sa at det gikk mot tvangsinnleggelse neste gang hvis jeg ikke følger kriseplanen. De legger ikke inn friske folk. De må bruke ressursene på de som trenger det.syke i hodet! For å si det enkelt,gud åpenbarte seg tidligere i kveld for meg, og jeg bare visste at jeg ikke skulle ta dem,medisinene. Kjente en slik fred over det valgeT. Endelig min t ur. Kjenner ekstasen, gud taler til meg!! Meg!!Jeg må bruke denne natten for å hørehva mer han har å si,uten medisiner. Må ikke påvirkes av giftige urenheter som bedrevitere pålegger oss. De sa at jeg skulle følge kriseplanen,men den ble brent etter overbevisning av Jesus. Jeg må sitte her. Det fra psykiatritjenesten skulle ringe meg i morgen kl 9.00 for å høre om jeg sov og slike ting. Kan jeg be dem om å komme og kjenne på det sterke nærvære og åpenbaringensånd som hviler over mitt bosted. Jeg vurderer å dra ut og ta del i skaperverket,drive ut demoner og ofre meg selv. Skal jeg droppe å fortelle om den fantastiske åpenbaringen jeg gar fått? I tillfelle hun blir sjalu og prøver å t a det fra meg? Anonymkode: a8252...0eb 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Det er åpenbart for meg og alle andre at du nå er psykotisk og trenger innleggelse. 0 Siter
Trine Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg be dem om å komme og kjenne på det sterke nærvære og åpenbaringensånd som hviler over mitt bosted. Ja, det syns jeg absolutt du bør gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.