Gå til innhold

Medisin eller ikke medisin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg brukte Escitopram syntes jeg at følelsene flatet ut og jeg følte meg følelsesløs, men kanskje det er det som er "normalt" og at det bare ble veldig uvant for meg siden jeg er vant med et lite kaos i følelser og store humørsvingninger. Hvordan kan jeg vite hva som er "normalt" for meg? Hvordan er det for andre?

Jeg følte meg følelsesløs da jeg brukte medisin, men jeg ble jo mer stabil på en måte og hadde mer energi.

Nå som jeg ikke har brukt medisin på tre måneder så har alt blitt et kaos igjen og jeg bruker mye energi på kaoset slik at jeg ikke har energi til noe annet.

Så jeg vurderer sterk på om jeg skal starte opp igjen med en eller annen medisin igjen, selv om det får meg til å føle meg følelsesløs. Kanskje det er bedre å vende seg til å ha mindre svingninger og tenke på det som "normalt". Jeg er egentlig villig til å gjøre alt for å få det bedre, må jeg ta medisiner resten av livet så får jeg vel bare gjøre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...