Gå til innhold

Lat?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Får gjøre det :) Føles så lenge til han kommer, men men. 

Har du mulighet til å sende han mail eller sms og spørre, eller ringe? 

Anonymkode: 39f52...1cc

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mulighet til å sende han mail eller sms og spørre, eller ringe? 

Han skulle ha ferie en uke, er ikke sikker på når. Men kan jo prøve å sende en sms neste uke. 

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han skulle ha ferie en uke, er ikke sikker på når. Men kan jo prøve å sende en sms neste uke. 

Send han en nå ;) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Send han en nå ;) 

Men tenk om han har ferie da? Og hva skal jeg skrive? At jeg vil ha støttekontakt?

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men tenk om han har ferie da? Og hva skal jeg skrive? At jeg vil ha støttekontakt?

Om han har ferie så er det vel opp til han om han vil svare eller ikke.

Skriv at du lurer på om det finne muligheter for å få en støttekontakt el.l som kan følge deg tett opp i en periode. At du trenger hjelp til å komme i gang med hverdagslige aktiviteter og at det er det eneste som kan fungere for at du skal bli i bedre form.

Det kan feks være å være med deg å mosjonere hver dag, være med deg på turer, på cafe, på kino, baking, vasking, besøke venner/familie osv.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv at du lurer på om det finne muligheter for å få en støttekontakt el.l som kan følge deg tett opp i en periode. At du trenger hjelp til å komme i gang med hverdagslige aktiviteter og at det er det eneste som kan fungere for at du skal bli i bedre form.

Det kan feks være å være med deg å mosjonere hver dag, være med deg på turer, på cafe, på kino, baking, vasking, besøke venner/familie osv.

Semdte melding nå, får se når jeg får svar.  Takk for at du hjalp meg med hva jeg skulle skrive :) 

Endret av stjernestøv
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev støttekontakt var kommunalt tiltak, så da måtte jeg høre med dagsenteret. Men har jo ikke fått kontakt der enda, kanskje jeg burde ringe dem?

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Semdte melding nå, får se når jeg får svar.  Takk for at du hjalp meg med hva jeg skulle skrive :) 

Så bra :) håper det ordner seg :) 

Skrevet

Så bra :) håper det ordner seg :) 

Takk :) Han kunne ikke hjelpe, skrev det til deg...

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk :) Han kunne ikke hjelpe, skrev det til deg...

Så det nå :) ja, ring dem du. Jeg synes det er viktig at du kommer i gang med en gang og ikke drøyer. 

Skrevet

Så det nå :) ja, ring dem du. Jeg synes det er viktig at du kommer i gang med en gang og ikke drøyer. 

Ok :) Ja jeg vil jeg vil men får det ikke til. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ringte men hun jeg snakket med visste ingenting, skulle ta det opp på rapporten i morgen. Måtte ringe igjen i neste uke, jaja. 

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ringte men hun jeg snakket med visste ingenting, skulle ta det opp på rapporten i morgen. Måtte ringe igjen i neste uke, jaja. 

Da gjør du det :) 

Skrevet

Da gjør du det :) 

Ja får gjøre det :) Ble bare litt uvel nå, ble så mye nå. 

Skrevet
46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får gjøre det :) Ble bare litt uvel nå, ble så mye nå. 

Synd at sykepleieren ikke kunne hjelpe deg å ordne dette. 

Skrevet

Synd at sykepleieren ikke kunne hjelpe deg å ordne dette. 

Ja. Men det var kommunalt sa han. Han tilhører jo en annen kommune. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja. Men det var kommunalt sa han. Han tilhører jo en annen kommune. 

Jeg synes han kunne hjulpet deg med dette uansett hvor han jobber. 

Skrevet

Jeg synes han kunne hjulpet deg med dette uansett hvor han jobber. 

Ja han kunne sikkert ha hjulpet hvis han hadde villet. 

Skrevet

Du starter mange tråder lignende denne. Hva vil du oppnå med det når du ikke gjør noe av det som blir anbefalt og foreslått?

Anonymkode: 81f5e...aeb

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send han en nå ;) 

Jeg synes at når terapeuter og annen helsepersonell er på ferie, skal de ikke kontaktes om det ikke står om livet å gjøre. De har krav på ferie.

Anonymkode: 81f5e...aeb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...