AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har både gått tur og vært sosial begge dagene. Hva er det da som skjer? Jeg føler meg usikker på andre. Synker mer og mer sammen. Er det grunn for at jeg føler meg usikker på andre. Noe vagt i oppførsel og av det som blir sagt. Eller er det bare psyken som styrer alt. Jeg er sliten av å svinge så mye. Anonymkode: 66d37...1ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Kjenner meg igjen i det du skriver. Har det akkurat likt. Skulle gjerne gitt et svar. Men hadde jeg hatt et svar hadde jeg vel hatt det kanskje bedre nå. he he Anonymkode: 128c4...4f8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har både gått tur og vært sosial begge dagene. Hva er det da som skjer? Jeg føler meg usikker på andre. Synker mer og mer sammen. Er det grunn for at jeg føler meg usikker på andre. Noe vagt i oppførsel og av det som blir sagt. Eller er det bare psyken som styrer alt. Jeg er sliten av å svinge så mye. Anonymkode: 66d37...1ab Kanskje det holdt å være sosial en dag? 0 Siter
emilie321 Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg kjenner meg også igjen i det du skriver. En aktiv dag og så sleper jeg meg gjennom de to neste. En annen ting er at jo mer sliten jeg blir, desto dårligere sover jeg. Det gjør jo ikke akkurat formen noe bedre 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: Kanskje det holdt å være sosial en dag? Det svinger bare slik, helt uavhengig av ytre faktorer. Anonymkode: 66d37...1ab 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det svinger bare slik, helt uavhengig av ytre faktorer. Anonymkode: 66d37...1ab Bale det når det svinger. Medisiner pleier å hjelpe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 På 6. oktober 2016 den 23.40, AnonymBruker skrev: Det svinger bare slik, helt uavhengig av ytre faktorer. Anonymkode: 66d37...1ab Sånn er samboeren min også, og h*n har EUPF. Anonymkode: d5a22...96c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.