AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Bruker 30 mg Cisordinol og har god effekt på denne medisinen. Bruker det bl.a mot tankekjør, mistenksomhet og har antakeligvis en bipolar lidelse. Er 40+ Har prøvd endel andre medisin oppigjennom, men Cisordinol er den medisinen som har hjulpet meg mest og de andre har jeg fått uholdbare bivirkninger med. Men nå opplever jeg i ganske stor grad at beina "svikter" etter ny doseøkning. Er veldig svak , stiv og støl i beina noe som jeg mistenker kommer av Cisordinol. Hva kan jeg gjøre? Kan jeg motvirke dette med trening? Tredemølle, styrketrening gåturer? Er temmelig sittestillende i hverdagen. Takknemlig for svar. Anonymkode: 2a158...7e6 0 Siter
Annkarin Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg ble også veldig tung i beina av cisordinol og byttet til abilify 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Nei, det er ikke noe særlig bra å ha bein som ikke fungerer. Håper å få tips om dette er noe som man aktiv kan arbeide for å forbedre.. Anonymkode: 2a158...7e6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.