Husker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Hvordan er det med denne kombinasjonen? Jeg ble akutt svimmel, uvel, stikking og skjelving, falt nesten sammen. Ble redd, men jeg kom meg opp og hjem. Jeg følte meg matt på hjemturen, men det gikk greit. Lurte på hva dette var. Om det kan ha sammenheng med væskebalansen. Men er ikke en liter væske på en halv mil nok? Eller kreves det mer væske ved lithiumbruk? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Dette tror jeg ikke har noe med litium å gjøre. Jo, en liter væske er nok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Ok. Det var etter halve turen som var ca 3 km, og halv liter drikke dette skjedde. Det var ingen skygge der jeg gikk, og jeg var tørr på leppene. Jeg har aldri opplevd noe lignende, og det hadde vært bedre å ha en forklaring på hva det var. Men slik er det. Vil ikke på så lang tur til fjells alene mer. Anonymkode: 88a65...c9d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Det var etter halve turen som var ca 3 km, og halv liter drikke dette skjedde. Det var ingen skygge der jeg gikk, og jeg var tørr på leppene. Jeg har aldri opplevd noe lignende, og det hadde vært bedre å ha en forklaring på hva det var. Men slik er det. Vil ikke på så lang tur til fjells alene mer. Anonymkode: 88a65...c9d Snakk med fastlegen om det. Anonymkode: 0b5cf...b57 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med fastlegen om det. Anonymkode: 0b5cf...b57 Det gikk jo over denne gang. Men jeg skal ta det opp neste gang jeg skal til fastlegen. Det kan være betryggende å vite hva det var. Anonymkode: 88a65...c9d 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Kan det ha vert panikkanfall? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Det begynre igjen idag, når jeg var ute å gikk. Klarer ikke slå fra meg at lithium skaper ubalanse. Vet ikke om jeg våger fortsette med lithium. Kan prøve å redusere først. Anonymkode: 88a65...c9d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 17 timer siden, BamseLiten skrev: Kan det ha vert panikkanfall? Nei. Men jeg får panikk av det som skjer. Anonymkode: 88a65...c9d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.