Gå til innhold

Lithium, fysisk aktivitet og varme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med denne kombinasjonen?

Jeg ble akutt svimmel, uvel, stikking og skjelving, falt nesten sammen. Ble redd, men jeg kom meg opp og hjem.

Jeg følte meg matt på hjemturen, men det gikk greit. Lurte på hva dette var. Om det kan ha sammenheng med væskebalansen. Men er ikke en liter væske på en halv mil nok? Eller kreves det mer væske ved lithiumbruk?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette tror jeg ikke har noe med litium å gjøre. Jo, en liter væske er nok.

Skrevet

Ok. Det var etter halve turen som var ca 3 km, og halv liter drikke dette skjedde. Det var ingen skygge der jeg gikk, og jeg var tørr på leppene.

Jeg har aldri opplevd noe lignende, og det hadde vært bedre å ha en forklaring på hva det var.

Men slik er det. Vil ikke på så lang tur til fjells alene mer.

Anonymkode: 88a65...c9d

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det var etter halve turen som var ca 3 km, og halv liter drikke dette skjedde. Det var ingen skygge der jeg gikk, og jeg var tørr på leppene.

Jeg har aldri opplevd noe lignende, og det hadde vært bedre å ha en forklaring på hva det var.

Men slik er det. Vil ikke på så lang tur til fjells alene mer.

Snakk med fastlegen om det. 

Anonymkode: 0b5cf...b57

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med fastlegen om det. 

Anonymkode: 0b5cf...b57

Det gikk jo over denne gang. Men jeg skal ta det opp neste gang jeg skal til fastlegen. Det kan være betryggende å vite hva det var.

Skrevet

Det begynre igjen idag, når jeg var ute å gikk. Klarer ikke slå fra meg at lithium skaper ubalanse. Vet ikke om jeg våger fortsette med lithium.  Kan prøve å redusere først.

Skrevet
17 timer siden, BamseLiten skrev:

Kan det ha vert panikkanfall?

Nei. Men jeg får panikk av det som skjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...