AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Hva gjør en når en kjenner kraftløshet og familien skal ha ferie . Når du egentlig ikke vil noe, bare fryser og helst vil være alene. Når du vet det blir forventet ( og du vet du må) delta om du ikke skal svikte og svikt eller vel enda verre . Men utmattet av " meg selv" og tankene mine . Innimellom havner jeg i modus som åpner alle depressive sluser og kanaler . Blir så kraftløs og kjenner meg som en skygge av meg selv. Blir også mer engstelig og har ubehagelige angreps fornemmelser i hodet som gjør at jeg helst trekker meg unna. Og full av skyld og skam, med rette og overdrevent . I løpet av en Mnd har jeg og dager hvor jeg er " på", fokusert og produktiv - blir sliten da og . Men det depressive er mer i bakleksa . Jeg blir målbevisst og mer uredd , snakkesalig og aktivt tenkende . Men lurer på pm jeg er desorganisert når jeg føler så mye innvendig kaos - tror jeg får til noe - så ser jeg når jeg lander at jeg er lite tess..føler ofte jeg blir verre om jeg går ut .. En nabo kan være nok eller blikk fra halvkjente . Er sykmeldt men bruker krefter på Blir så fort sliten av alt, var ikke slik før. Som om jeg ikke har lyst - sover dårlig og - vonde tanker og når jeg er nede kommer paranoide tanker som fordømmer meg . Vondt . Skulle til psykologen i dag , men klarte ikke formulere meg, tom og såkalt vaktsom . Klarer ikke utvekslende dialog på de verste dagene, føler nesten jeg har pratet med meg selv ( innvendig mest) når jeg forlater time . Emosjoner kveles Tenker i blant jeg er sluknet eller utvikler sykdom uten stopp . Hyper ventilert i det siste. Kunne stemnings stab hjulpet fremfor wellbutrin ? Anonymkode: 4b21e...36d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.