Gå til innhold

Svingninger ? Medisin ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør en når en kjenner kraftløshet og familien skal ha ferie . Når du egentlig ikke vil noe, bare fryser og helst vil være alene. Når du vet det blir forventet ( og du vet du må) delta om du ikke skal svikte og svikt eller vel enda verre . Men utmattet av " meg selv" og tankene mine .

Innimellom havner jeg i modus som åpner alle depressive sluser og kanaler . Blir så kraftløs og kjenner meg som en skygge av meg selv. Blir også mer engstelig og har ubehagelige angreps fornemmelser  i hodet som gjør at jeg helst trekker meg unna. Og full av skyld og skam, med rette og overdrevent .

I løpet av en Mnd har jeg og dager hvor jeg er " på", fokusert og produktiv - blir sliten da og . Men det depressive er mer i bakleksa . Jeg blir målbevisst og mer uredd , snakkesalig og aktivt tenkende . Men lurer på pm jeg er desorganisert når jeg føler så mye innvendig kaos - tror jeg får til noe - så ser jeg når jeg lander at jeg er lite tess..føler ofte jeg blir verre om jeg går ut .. En nabo kan være nok eller blikk fra halvkjente .

Er sykmeldt men bruker krefter på Blir så fort sliten av alt, var ikke slik før. Som om jeg ikke har lyst - sover dårlig og - vonde tanker og når jeg er nede kommer paranoide tanker som fordømmer meg . Vondt . Skulle til psykologen i dag , men klarte ikke formulere meg, tom og såkalt vaktsom . Klarer ikke utvekslende dialog på de verste dagene, føler nesten jeg har pratet med meg selv ( innvendig mest) når jeg forlater time . Emosjoner kveles Tenker i blant jeg er sluknet eller utvikler sykdom uten stopp . Hyper ventilert i det siste. 

Kunne stemnings stab hjulpet fremfor wellbutrin ?

Anonymkode: 4b21e...36d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...