Annkarin Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Har noen forsikring å vise til som viser topimax eller fontex er bra sammen med litium for å motvirke vektøkning? 0 Siter
ISW Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 11 minutter siden, Annkarin skrev: Har noen forsikring å vise til som viser topimax eller fontex er bra sammen med litium for å motvirke vektøkning? Kanskje sende en PM til Psykia her? Tror det er han som er den fremste vedr. erfaring med Topimax ved BP. 0 Siter
Annkarin Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Skrevet 7. oktober 2016 Hvordan sender jeg pm tro..:/ skal finne ut 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 59 minutter siden, Annkarin skrev: Har noen forsikring å vise til som viser topimax eller fontex er bra sammen med litium for å motvirke vektøkning? Vet ikke jeg men jeg lurer på å spør om jeg får topimax. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Har noen forsikring å vise til som viser topimax eller fontex er bra sammen med litium for å motvirke vektøkning? Det er jeg rimelig sikker på at det ikke finnes forskning på. Her må en stole på kompetente klinikeres erfaring med mange pasienter. 0 Siter
Annkarin Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er jeg rimelig sikker på at det ikke finnes forskning på. Her må en stole på kompetente klinikeres erfaring med mange pasienter. Det er verdt et forsøk sant? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, Annkarin skrev: Det er verdt et forsøk sant? Topimax virket jo skummel..... 0 Siter
Annkarin Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Topimax virket jo skummel..... Den var ikke skummel på meg vil ha igjen men den eller fontex 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, Annkarin skrev: Den var ikke skummel på meg vil ha igjen men den eller fontex Bare leste om bivirkninger i felleskatalogen. Vet ikke om jeg tør å ta den. Virker fontex og? I store doser? Jeg tar jo den. 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Bare leste om bivirkninger i felleskatalogen. Vet ikke om jeg tør å ta den. Virker fontex og? I store doser? Jeg tar jo den. Fontex hadde ingen virkning på meg ang vekta 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, emilie321 skrev: Fontex hadde ingen virkning på meg ang vekta Ok. Tok du høy dose? 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ok. Tok du høy dose? Ja. Husker ikke ant mg, men var nær max dose 1 Siter
ISW Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 14 minutter siden, Annkarin skrev: Gikk ned mye på fontex Var ikke du nettopp innlagt for mani? 0 Siter
Annkarin Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Skrevet 7. oktober 2016 41 minutter siden, issomethingwrong skrev: Var ikke du nettopp innlagt for mani? Er innlagt for mani nå men tørr ikke ta litium alene 0 Siter
Annkarin Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Skrevet 9. oktober 2016 Eller kan ikke kalle meg manisk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.