AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Dette var veldig skummel,jeg hadde tatt quetipanen 100 mg i går kveld og ble så utrolig sulten. Jeg sovnet mens jeg spiste og hadde da satt fast litt mat i halshullet. Dette skremte meg. Er det normalt å bli så ruset å miste all dømmekraft av denne medisinen? Hadde også postet et innlegg her inne hvor jeg fikk til svar at mitt spørsmål ikke var forståelig og det skjønner jeg veldig godt, for det var bare masse skrivefeil og vas jeg hadde skrevet. Forsto det nesten ikke selv en gang. Ikke husket jeg at jeg hadde skrevet det heller før jeg tilfeldigvis så det i "vinduet" jeg hadde også svart på et innlegg hvor jeg tydeligvis har sovnet men jeg skrev. Var bare en ufullstendig setning jeg hadde postet. Huff, dette kan ikke være noe bra greier. Anonymkode: 894f6...5aa 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var veldig skummel,jeg hadde tatt quetipanen 100 mg i går kveld og ble så utrolig sulten. Jeg sovnet mens jeg spiste og hadde da satt fast litt mat i halshullet. Dette skremte meg. Er det normalt å bli så ruset å miste all dømmekraft av denne medisinen? Hadde også postet et innlegg her inne hvor jeg fikk til svar at mitt spørsmål ikke var forståelig og det skjønner jeg veldig godt, for det var bare masse skrivefeil og vas jeg hadde skrevet. Forsto det nesten ikke selv en gang. Ikke husket jeg at jeg hadde skrevet det heller før jeg tilfeldigvis så det i "vinduet" jeg hadde også svart på et innlegg hvor jeg tydeligvis har sovnet men jeg skrev. Var bare en ufullstendig setning jeg hadde postet. Huff, dette kan ikke være noe bra greier. Anonymkode: 894f6...5aa Kanskje det holder med 50 mg? Er vel ikke vanlig å bli så dopa av den, men virker vel ulikt på alle. 0 Siter
Gjest Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 50mg er mer enn nok for meg. Hadde garantert blitt ruset av 100mg. 0 Siter
ellen propellen Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 jeg tar 600mg quetiapin. den har en ille bivirkning. svelgerefleksen blir borte. da kan mat fort sette seg fast i halsen eller at du får det litt i feil åpning. blir bedre med lavere dose, men jeg har vent meg til å ikke spise etter kveldsmedisinene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.