Gå til innhold

Rar barneoppførsel uansett autist eller nevrotypere?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Er det typisk autistiske barn å skru en sang som de assosierer med vonde ting på radioen til mamma i stua på det høyeste med vilje, og så løpe redd for sangen, å gjemme seg bort fra sangen under trappa mens man holder seg for ørene for å ikke høre den "grine-ekle aktige", mens mamma som hadde på radioen måtte skrue den ned? Jeg gjorde nemlig dette da jeg hørte sangen som fikk meg til å tenke på gråtingen til mamma de tidene hun gråt når jeg var ulydig og vrang. Jeg var 6-7 år bare. Jeg husker det var den sangen som gikk sån: "are never gona get it... are never gona get it" eller noe sånt på refrenget og det var en soul aktig sang og det var en dame som sang. Er dette typisk sån liknende som autismebarn kan gjøre?

Det var spessielt elgitar rytmen jeg syns var ekkel her:

Endret av Blomsterfluen
Nicklusheletida
Skrevet

Det er nok en del ting du både gjorde som barn og gjør i dag som er typisk autistisk. Husk at det er en grunn for at du har fått nettopp den diagnosen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...