aa-k-j Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 1 Juli ble jeg operert i høyre skulder etter gjentatte betennelser i den ene senen og i en slimpose. Ca ei uke etterpå ble jeg bare mer og mer deprimert. Har skyldt det på eupf som jeg visstnok har, men har hatt så få "gode" dager så nå tviler jeg. Nå har fastlegen høstferie så kan ikke snakke med han om det. Tåler mindre belastninger psykisk også. Har også hatt panikkanfall og fikk nesten ikke puste. At jeg har astma gjør jo ikke akkurat slike anfall lette. Har også det siste halve året omtrent isolert meg og nå orker jeg knapt husarbeid og er mye sliten. Hva skyldes dette egentlig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Dette er nok depresjon. Anonymkode: 18585...10f 0 Siter
aa-k-j Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Skrevet 9. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er nok depresjon. Anonymkode: 18585...10f Hadde en anelse om det. Liten matlyst også så må nesten tvinge maten i meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Det er stor sannsynlighet for at dette er depresjon. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Skrevet 9. oktober 2016 9 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er stor sannsynlighet for at dette er depresjon. Fikk diagnosen eupf med depressive og angst symptomer i sommer. Er vel det jeg har fremdeles og selvmordstanker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.