AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Hvordan får man mer drive? Slik at man ikke bare går på tomgang, eller lirker seg fremover på 1. gir. Anonymkode: 9eeda...fdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man mer drive? Slik at man ikke bare går på tomgang, eller lirker seg fremover på 1. gir. Anonymkode: 9eeda...fdb Skulle likt å vite det. Anonymkode: 8f81d...549 0 Siter
Fionys Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man mer drive? Slik at man ikke bare går på tomgang, eller lirker seg fremover på 1. gir. Anonymkode: 9eeda...fdb Tror man må finne ut hva som gjør at man går på tomgang og jobbe ut i fra det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 1 minute ago, AnonymBruker said: Skulle likt å vite det. Anonymkode: 8f81d...549 Det verste er drive'n i hjernen. Anonymkode: 9eeda...fdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 3 minutes ago, Fionys said: Tror man må finne ut hva som gjør at man går på tomgang og jobbe ut i fra det. Tror det kommer av null håp. Nesten. Drømmer og ambisjoner for fremtiden. Eller bare ønsker. Anonymkode: 9eeda...fdb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man mer drive? Slik at man ikke bare går på tomgang, eller lirker seg fremover på 1. gir. Anonymkode: 9eeda...fdb Av å være snill med seg selv og andre kanskje? 0 Siter
Fionys Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror det kommer av null håp. Nesten. Drømmer og ambisjoner for fremtiden. Eller bare ønsker. Anonymkode: 9eeda...fdb Da må du finne ut årsaken til hvorfor du har null håp, drømmer og ambisjoner for fremtiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, Fionys skrev: Da må du finne ut årsaken til hvorfor du har null håp, drømmer og ambisjoner for fremtiden. Fordi man ikke har noen meningsfull fremtid som trygda? Anonymkode: 8f81d...549 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 5 minutes ago, Fionys said: Da må du finne ut årsaken til hvorfor du har null håp, drømmer og ambisjoner for fremtiden. Det er bare sånn det er. Det er ingen muligheter. Anonymkode: 9eeda...fdb 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Drive får en ved å ha en hverdag med en passe blanding av aktivitet, hvile, søvn og sunn mat. Så bør en engasjere seg i noe, og de fleste har nytte av en passe mengde kontakt med andre mennesker. 1 Siter
emilie321 Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Da får jeg bare prøve enda hardere. Har slurvet med kosten de siste månedene og har isolert meg litt mer enn jeg pleier. Ingenting er lystbetont og alt er tungt. Men men.... Fra imorgen skal jeg prøve enda hardere. Skal komme meg opp igjen. 0 Siter
Janus30 Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man mer drive? Slik at man ikke bare går på tomgang, eller lirker seg fremover på 1. gir. Anonymkode: 9eeda...fdb Du får drive av å holde på med noe du liker flere ganger i uken. For noen er dette jobben, for andre kan det dreie seg om en hobby. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 6 hours ago, Janus30 said: Du får drive av å holde på med noe du liker flere ganger i uken. For noen er dette jobben, for andre kan det dreie seg om en hobby. Jeg driver med noen slike "oppbyggelige" ting hver dag, men det går ikke fremover. Anonymkode: 9eeda...fdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 16 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: og de fleste har nytte av en passe mengde kontakt med andre mennesker. Hva gjør man når man ikke fungerer sammen med andre pga AS? Anonymkode: 8f81d...549 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man når man ikke fungerer sammen med andre pga AS? Anonymkode: 8f81d...549 Da lar man være. Det var derfor jeg skrev "de fleste". En trenger ikke være sosial om det ikke gjør en godt. 0 Siter
Janus30 Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg driver med noen slike "oppbyggelige" ting hver dag, men det går ikke fremover. Anonymkode: 9eeda...fdb Det er vanlig ved f. eks depresjon. Det kan også hende at det "oppbyggelige" ikke er så riktig likevel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 Skrevet 10. oktober 2016 5 hours ago, Janus30 said: Det er vanlig ved f. eks depresjon. Det kan også hende at det "oppbyggelige" ikke er så riktig likevel. Tror ikke jeg er deprimert. Jeg tror jeg har humørsvigninger, som f.eks. sett ved borderline. Ikke at jeg har borderline, jeg peker på den diagnosen fordi det er personlighetstrekk alle i større eller mindre grad har, og da tenker jeg at jeg kan ha noen av trekkene. Humør og "form" svinger veldig syns jeg. Men det som er forutsigbart er at jeg får mer og mer energi jo lengre det er siden jeg stod opp. Jeg tror jeg var deprimert før jeg begynte på Lamictal. Jeg merker helt klart forskjell (selv om det såklart kan være andre årsaker). Anonymkode: 9eeda...fdb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.