gunde Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg trener regelmessig og har siden november hatt smerter ved belastning i brystet. Smertene ligger midt i på høyde med brystvortene. Smertene forsterkes når jeg bøyer meg fram for å knyte skolissene, og i dag morges var de så sterke at jeg ikke klarte å knyte dem selv. Jeg kjenner også smertene ved armhevninger, men ikke under ballspill og normal bevegelse. Styrken på smertene varierer litt og har som sagt vart i 2 måneder. Hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 gunde. Smerter slik du beskriver sitter ofte i selve brystkassen, dvs.de er lokalisert til benvev eller muskulatur. Men smerter fra indre organer kan også projiseres til overflaten. M.a.o. når smerter varer såpass lenge og er så intense, da er det rimelig at legen din ser på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.