Gå til innhold

"Mani", psykosenær osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det på TV er rettet mot meg. Får veiledning via TV,media og tegn. Er ikke hyper. Hatt gråtetokter pga stress i hjernen. Veldig sensitiv. I hjernen. Føler meg normal, ikke oppe... 

legen sier det er mani i bedring

høres det riktig ut?

før dette var jeg i utlandet og blåste vekk 70.000NOk, klikket på gaten ved kommentarer om vekt og kropp, vrengte av meg kjolen og hylte, knuste teglassene . Veldig oppstemt enkelte dager.

demper abilifen min manien?

er ikke ekstremt som for fire år siden. 

Nå blitt besatt av å reise til nord Norge pga ide fra tv

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg gjort følgende:

1. Aldri mer slutte på Abilify eller litium.

2. Aldri mer dra til utlandet, spesielt ikke Tyrkia (fatter ikke hva du gjør der etter at du så godt som utelukkende har negative opplevelser fra det stedet og deres befolkning)

3. Få noen til å ta kontroll over økonomien din.

4. Aldri handle utfra ting du "tror" - som for andre høres merkelig ut. 

Nord-Norge er fint, men på denne tiden av året er det ganske utrivelig der. Vent til sommeren!

Skrevet
5 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hvis jeg var deg ville jeg gjort følgende:

1. Aldri mer slutte på Abilify eller litium.

2. Aldri mer dra til utlandet, spesielt ikke Tyrkia (fatter ikke hva du gjør der etter at du så godt som utelukkende har negative opplevelser fra det stedet og deres befolkning)

3. Få noen til å ta kontroll over økonomien din.

4. Aldri handle utfra ting du "tror" - som for andre høres merkelig ut. 

Nord-Norge er fint, men på denne tiden av året er det ganske utrivelig der. Vent til sommeren!

Begynte på litium igjen idag, etter lovnad om mulig oppstart av fontex senere

Skrevet
14 minutter siden, Annkarin skrev:

Begynte på litium igjen idag, etter lovnad om mulig oppstart av fontex senere

bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...