Gå til innhold

Ambivalens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er den sykelig ?

Føler viljen min ikke er til å stole på lenger . 

For to timer siden føltes et valgt ok. Jeg spurte meg selv flere ganger og ikke minst prøvde å tenke hva som var best for helheten . Nå timer senere føler jeg meg eid av valget , smuldrer opp inni meg og tenker hva har du gjort . Trygghet er et aspekt men følelsen av å være ødelagt tror jeg gjør at jeg vil trekke meg . Så vanskelig .

Anonymkode: 71a61...a2d

Gjest Kanuttius
Skrevet

Det kjenner jeg igjen. Kom inn på ett studie og takket ja og gikk rett i himmelen. Tenk så fint å kunne studere deltid (i samlinger ett par ganger per halvår) og ikke bare være sykmeldt OG samtidig få ekstra papirer å søke ny jobb med juvuui. To timer senere rett i kjelleren og studiet...det er avlyst

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...