AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Er det flere som blir stresset og urolig etterpå når man tar opp svært vanskelige ting med behandler? Er det vanlig å bli det? Anonymkode: 9e09d...c66 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 jeg tror det er vanlig..iallefall har jeg blitt det til tider... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 44 minutter siden, deepharmony skrev: jeg tror det er vanlig..iallefall har jeg blitt det til tider... Det er vel prisen man må betale for å bli bedre. Anonymkode: 9e09d...c66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har hørt, at man blir verre før man blir bedre...ikke sikkert det gjelder alle Anonymkode: 54c61...a22 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Kanskje det betyr at jeg er "svak" siden jeg reagerer sterkt når jeg tar opp visse ting? Anonymkode: 9e09d...c66 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Det betyr IKKE at du er svak, men heller at du går igjennom en veldig hard og tøff prosess som mange ikke forstår seg på. Du er tøff! Stol på deg selv, og det er IKKE noe nederlag å bli dårlig etter å ha vært i terapi! Jeg har faktisk blitt innlagt etter å ha vært i terapi. Det er hard jobbing! Og man blir dønn sliten etterpå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 3 minutter siden, deepharmony skrev: Det betyr IKKE at du er svak, men heller at du går igjennom en veldig hard og tøff prosess som mange ikke forstår seg på. Du er tøff! Stol på deg selv, og det er IKKE noe nederlag å bli dårlig etter å ha vært i terapi! Jeg har faktisk blitt innlagt etter å ha vært i terapi. Det er hard jobbing! Og man blir dønn sliten etterpå Ok. Da er det nok det som skjer. Takk for svar Anonymkode: 9e09d...c66 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.