AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Greier dere å være i full jobb? Anonymkode: b2233...3d3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greier dere å være i full jobb? Anonymkode: b2233...3d3 Har aldri fått tilbud om noe terapi/behandling. Og nei, jobber ikke. Anonymkode: b21d9...491 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg er i 50 % jobb og har 50 % AAP men det skyldes mest fysiske problemer. Har vært godt å kunne jobbe i tillegg fordi jobben blir et "fristed" og en viktig øvingsarena mellom timene. Anonymkode: 1cc94...8dd 0 Siter
umakenverdt Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg gjorde ikke det da jeg begynte i terapi. Men siden jeg er veldig heldig og har en forståelsesfull ledelse på jobben som er med på å sette grenser og aksepterer at jeg går i behandling, så gjør jeg det nå. Men det kan jeg ene og alene takke arbeidsgiveren min for 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 TS her. Jeg spør fordi jeg i enkelte perioder har høyt fravær pga helsa. Jeg trives best med å jobbe, elsker jobben min, og sliter med at jeg noen ganger må være borte enten pga behandling eller at jeg er dårlig. Jobber fullt og har fryktelig dårlig samvittighet de dagene jeg er borte. Men det er vel bedre enn å bli delvis ufør? Er borte i snitt kanskje 2 dager i mnd... Fra januar til juli i år jobbet jeg hver dag. Har fritak fra arb.giverperioden pga kronisk sykdom. Samvittigheten overfor jobb kommer oppå de psykiske plagene mine, og det tærer Anonymkode: b2233...3d3 0 Siter
Gjest Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Vet det er lett å si, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er borte. Jobben taper jo heller ikke på at du er borte, kanskje litt ekstra jobb bare, men det er ikke ditt problem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.