Gå til innhold

Dere som går i terapi/behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greier dere å være i full jobb? :unsure:

Anonymkode: b2233...3d3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greier dere å være i full jobb? :unsure:

Har aldri fått tilbud om noe terapi/behandling. Og nei, jobber ikke.

Anonymkode: b21d9...491

Skrevet

Jeg er i 50 % jobb og har 50 % AAP men det skyldes mest fysiske problemer. Har vært godt å kunne jobbe i tillegg fordi jobben blir et "fristed" og en viktig øvingsarena mellom timene. 

Anonymkode: 1cc94...8dd

Skrevet

Jeg gjorde ikke det da jeg begynte i terapi. Men siden jeg er veldig heldig og har en forståelsesfull ledelse på jobben som er med på å sette grenser og aksepterer at jeg går i behandling, så gjør jeg det nå. Men det kan jeg ene og alene takke arbeidsgiveren min for :)

Skrevet

TS her. 

Jeg spør fordi jeg i enkelte perioder har høyt fravær pga helsa. Jeg trives best med å jobbe, elsker jobben min, og sliter med at jeg noen ganger må være borte enten pga behandling eller at jeg er dårlig. Jobber fullt og har fryktelig dårlig samvittighet de dagene jeg er borte. Men det er vel bedre enn å bli delvis ufør? Er borte i snitt kanskje 2 dager i mnd... Fra januar til juli i år jobbet jeg hver dag. Har fritak fra arb.giverperioden pga kronisk sykdom. Samvittigheten overfor jobb kommer oppå de psykiske plagene mine, og det tærer :(

Skrevet

Vet det er lett å si, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er borte. Jobben taper jo heller ikke på at du er borte, kanskje litt ekstra jobb bare, men det er ikke ditt problem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...