Gå til innhold

Hvor lang er en bp periode? Sliten nå

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius
Skrevet

Det begynte smått i Mai, jeg kjente at den gode flyten og energien kom til å svikte. Jeg ble gradvis mer og mer sliten og utålmodig. I juni fikk jeg en hodepine som varte i 5 dager (jeg klarte knapt stabbe meg på do) og etter det var det som all tolmodighet hadde forlatt denne verden. Jeg opplevde meg selv som grusomheten selv og falt ned i depresjonen. Så langt ingen diagnose utover generalisert angst. Fikk cipralex som ikke virket godt nok, det var som om gråten satt fast og ville ut men at cipralex ikke lot det komme ut. Det gjorde meg mere frustrert og utolmodig og manisk så jeg sluttet på cipralex  da. Kom Tim fastlegen for oppfølging og alt jeg sa ble bare noe rør uten sammenheng. Legen skrev brev til psykolog for å få meg inn til utredning fortere for bipolar utredning da hun mener jeg helt tydelig var manisk. Jeg fikk quetiapin men de gjorde vondt verre mtp rykninger i alle kroppsdeler (tom nesa).  Legen skrev nytt brev om at hun nå kun hadde sovemedisin å gi meg og t hun håper jeg kunne prioriteres fortere. Hun har og kontaktet dps uten hell  

Så, nå har jeg kun stilnoct til hjelp på søvn, den er OK. Men, jeg har nå svingt mellom mani og depresjon daglig, opptil 4 idøgnet i perioder. Det et så ufattelig slitsomt, 6 mnd med skiftninger hele tiden. 

Det er tre uker til timen hos psyk .  Hvor lenge holder slike blandene anfall på, dette virker å ha ingen ende. Jeg har mann og barn som lider under dette. Mine foreldre og søsken forstår ikke noe...håper jeg. Jeg forstår ikke noe jeg heller. 

Gjest Liten40
Skrevet

Det ligner ikke på bipolar. Mulig det finnes en rapid cycling diagnose. Men mest virker det som psykisk ubalanse, du skifter veldig ofte mellom depresjon og mani og er egentlig verken deprimert eller manisk. Evt er det depresjon som gir utypiske symptomer. Derfor vanskelig å si noe tidsaspekt. Og det ville vel vært uansett, da folk er forskjellige. Håper du får god hjelp snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...