Gå til innhold

Forstod ikke "Rød knapp" på nettby.no

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Hei. Da nettby fantes, hadde jeg morro med å tøyse ved å skrive at jeg ville kjøre over lillebroren min med en dampveivals, og da sa andre der at de trykket på den "røde knappen". Jeg trodde det bare var et uttrykk men det var visst politiknappen. Tålte de ikke grove spøker på nettby? En person sa også til dem at de må da tåle spøker, men når jeg forklarte dem at jeg bare spøkte, så sa han "nå ble jeg skremt". Ble han skremt av at jeg avslørte at jeg bare spøkte, da?

Skrevet

De vet jo ikke om du tuller eller ikke

Anonymkode: acc18...3f1

Blomsterfluen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vet jo ikke om du tuller eller ikke

Anonymkode: acc18...3f1

Ok. Men heg trodde det var åpenbart at jeg tullet, siden bare vertifiserte veiarbeidere eiger dampveivalser, og veiarbeidere pleier vel ikke å være mordere...

Skrevet

Høy sannsynlighet for at man på Internett ikke oppfatter tonefall og sånn...og trusler er jo alvorlige uansett...

Anonymkode: 04eb4...d42

Blomsterfluen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høy sannsynlighet for at man på Internett ikke oppfatter tonefall og sånn...og trusler er jo alvorlige uansett...

Anonymkode: 04eb4...d42

Ok. Jeg tenkte ikke på det da, og det var aldeles ikke ment som noe trussel, det var bare tøysing.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...