Anonymesen Skrevet 13. oktober 2016 Skrevet 13. oktober 2016 Har gått på det i snart 2 uker. Uvirkelighetsfølelsen har blitt mye værre hver dag. Ligger i senga i en stilling i 8 til 9 timer. Har lest at en sjelden bivirkning med medisinen er derealisasjon. Men går denne bivirkning over etter tid? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2016 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg kan dessverre ikke svare på dette. Jeg har ikke truffet deg i RL og jeg er usikker på hva som feiler deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 Skrevet 13. oktober 2016 2 hours ago, Anonymesen said: Har gått på det i snart 2 uker. Uvirkelighetsfølelsen har blitt mye værre hver dag. Ligger i senga i en stilling i 8 til 9 timer. Har lest at en sjelden bivirkning med medisinen er derealisasjon. Men går denne bivirkning over etter tid? Hvilken dose? Oppstartsbivirkninger kan være tøffe. 2 uker er for liteb tid etter min mening, Jeg gir slike medisiner minst 3-4 uker, Anonymkode: feb85...cba 0 Siter
Anonymesen Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg kan dessverre ikke svare på dette. Jeg har ikke truffet deg i RL og jeg er usikker på hva som feiler deg. For noen dager siden sa du at jeg hadde panikklidelse... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2016 Skrevet 13. oktober 2016 Det tror jeg fortsatt at du har, men er det noe i tillegg? Eller er du slik i andre situasjoner også at du gjør mye ut av det som er? 0 Siter
Anonymesen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Skrevet 14. oktober 2016 På Thursday, October 13, 2016 den 16.26, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det tror jeg fortsatt at du har, men er det noe i tillegg? Eller er du slik i andre situasjoner også at du gjør mye ut av det som er? Jeg skjønte ikke spørsmålet. Men jeg ser ting mørkere ut. Vet ikke hva jeg sier. Blir forvirret. Ser flekker i vegger tydeligere. Dette er ekstremt ubehagelig. Eneste som hjelper er å ligge og lukke øynene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.