Gå til innhold

kjøpte meg 2,5 pizza slize

Anbefalte innlegg

Skrevet

og skulle slenge i meg alt, men klarte bare såvidt litt mer enn 1 slize.

Har kuttet ut alle meds mot bipolar (og tar de aldri igjen), det gikk tydeligvis så fort å miste apetitten.

Nå venter NOKAdietten på meg, og tynn skal jeg bli.

Anonymkode: 4d93d...e0d

Skrevet

er utrolig skremmende å skulle klare seg uten meds når man har bp1 og jeg er livredd det skal gå ut over mine leieboere. men må man så må man.

Skrevet

Prøvd andre medisiner? finnes mange typer...

Anonymkode: 0651b...3d4

Skrevet

Nå holder alle på å klikke pga noe jeg skrev på fb og de mener jeg vil angre, derfor tok sykehuset fra meg tlf min og derfor fikk jeg meg skrevet ut etter mye om og men. De mener jeg vil bli tvangsinnlagt ganske raskt, men jeg tror ikke det. Virker som jeg har blitt normal nå. Etter å ha sovet lenge. Sov meg gjennom naboen på psyk som lå  i belter å hylte i 24 timer.

Skrevet

Ironisk nok prøvde de å vekke meg mens jeg sov, for å gi meg eventuelt med zyprexa, så jeg skulle sove. 

for en plass. aldri mer.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd andre medisiner? finnes mange typer...

fontex, lamictal, zyprexa, zeldox, fluanxol, serdolect, topimax, lithionit, risperdal, abilify, orfiril, fluanxol, har jeg prøvd.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

fontex, lamictal, zyprexa, zeldox, fluanxol, serdolect, topimax, lithionit, risperdal, abilify, orfiril, fluanxol, har jeg prøvd.

jeg tar gjerne fontex og topimax igjen men det fikk jeg ikke.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og seroquel

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja da har du jo prøvd en del :) synd at ikke noe funket...vekke deg for å gi deg medisin for å sove?? I alle dager???

Skrevet

Ja da har du jo prøvd en del :) synd at ikke noe funket...vekke deg for å gi deg medisin for å sove?? I alle dager???

ja ikke sant?????????????????når jeg har blitt TYNN, så begynner jeg nok på litium igjen, da har jeg mer å gå på.

hvis jeg ikke klarer meg uten da, vi får se. Jeg slet med depresjoner etter at moren min døde, men det er så mange år siden nå så kanskje jeg ikke får mer depresjoiner. Manier vil jeg gjerne ha. Men de rundt meg vil ikke : Så det er et dilemma.!

Skrevet

ja ikke sant?????????????????når jeg har blitt TYNN, så begynner jeg nok på litium igjen, da har jeg mer å gå på.

hvis jeg ikke klarer meg uten da, vi får se. Jeg slet med depresjoner etter at moren min døde, men det er så mange år siden nå så kanskje jeg ikke får mer depresjoiner. Manier vil jeg gjerne ha. Men de rundt meg vil ikke : Så det er et dilemma.!

Det beste er jo å klare seg uten medisiner, men de fleste med bp går vel på medisiner? ikke at jeg vet noe om det...selv tar jeg litium, og den har nettopp blitt økt pga aktivitetsnivået mitt...jeg liker å være hyperaktiv...men blir også aggressiv, noe som slår seg feil ut...for ikke å snakke om pengebruken..uff...men jeg er jo redd for at det skal smelle...hater å være deprimert...det varer så himla lenge..9-10 mnd i slengen...utrolig nok, siste depressive fase varte 5 dager før jeg gikk rett i skyene igjen...

men hvorfor ikke begynne før du blir tynn?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er jo å klare seg uten medisiner, men de fleste med bp går vel på medisiner? ikke at jeg vet noe om det...selv tar jeg litium, og den har nettopp blitt økt pga aktivitetsnivået mitt...jeg liker å være hyperaktiv...men blir også aggressiv, noe som slår seg feil ut...for ikke å snakke om pengebruken..uff...men jeg er jo redd for at det skal smelle...hater å være deprimert...det varer så himla lenge..9-10 mnd i slengen...utrolig nok, siste depressive fase varte 5 dager før jeg gikk rett i skyene igjen...

men hvorfor ikke begynne før du blir tynn?

klarer ikke bli tynn med litium,legger bare på meg sakte men sikkert. legen innrømte idag at den gir vektøkning og samme har legestudent annet sted innrømt, 4 av 10 legger på seg.

Skrevet

klarer ikke bli tynn med litium,legger bare på meg sakte men sikkert. legen innrømte idag at den gir vektøkning og samme har legestudent annet sted innrømt, 4 av 10 legger på seg.

jeg har heldigvis ikke lagt på meg av den.. men det er en ganske vanlig bivirkning...og venninna mi har lagt på seg ganske mye siden hu begynte i sommer....

Skrevet

jeg har heldigvis ikke lagt på meg av den.. men det er en ganske vanlig bivirkning...og venninna mi har lagt på seg ganske mye siden hu begynte i sommer....

så jeg rører den aldri mer!

tynn skal jeg bli!

Skrevet

og jeg har bestilt så mye online mens jeg var innlagt at jeg ikke har en dritt med penger denne mnd eller neste så blir ikke råd til mat likevel. bra jeg har sluttet med medisiner så apetitten er vekke.

Skrevet

Nå skjerper du deg! Ta medisinene som anbefalt og foreskrevet! Jeg kjenner jeg blir irritert av det her - hvis du vil fortsette inn og ut av sykehus resten av livet, samt sløse vekk resten av det du har av verdier - så er dette veien å gå.

Ta medisinen NÅ.

Skrevet
1 time siden, Kanonføde skrev:

Nå skjerper du deg! Ta medisinene som anbefalt og foreskrevet! Jeg kjenner jeg blir irritert av det her - hvis du vil fortsette inn og ut av sykehus resten av livet, samt sløse vekk resten av det du har av verdier - så er dette veien å gå.

Ta medisinen NÅ.

kanskje når jeg er tynn. nå har jeg spiseforstyrrelser og bryr meg kun om å bli tynn. da tar man ikke fedmepreparater.

Skrevet

kan man virkelig være hypoman når man verken føler seg oppstemt eller irritabel?

Skrevet

har nå slettet fb min fordi jeg skrev noe som alle reagerte så sterkt på og mange slettet meg, som betydde mye for meg ,og de forstår ikke, og jeg kan ikke gjøre det om. kledde meg naken på psyk men bryr meg ikke, blitt voldtatt så mange ganger at om fler ser meg naken bryr meg langt oppi rævhålet.

Skrevet

har nå slettet fb min fordi jeg skrev noe som alle reagerte så sterkt på og mange slettet meg, som betydde mye for meg ,og de forstår ikke, og jeg kan ikke gjøre det om. kledde meg naken på psyk men bryr meg ikke, blitt voldtatt så mange ganger at om fler ser meg naken bryr meg langt oppi rævhålet.

Hva var det du skrev som var så forferdelig?

Anonymkode: 971c9...9b7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...