Gå til innhold

kjøpte meg 2,5 pizza slize

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

kanskje når jeg er tynn. nå har jeg spiseforstyrrelser og bryr meg kun om å bli tynn. da tar man ikke fedmepreparater.

Anonymkode: 4d93d...e0d

Hm, dette var jo litt interessant. Du sier du aksepterer å bli syk(ere) av sykdom (bipolar) A for å forfølge/dyrke sykdom B (spiseforstyrrelser). Syns du ikke det høres ufornuftig ut?

Du er ikke tjukk.

Skrevet

Herregud, som du roter det til for deg selv! Hva er vitsen med å være tynn om du må stenges inne på et rom for å beskyttes mot deg selv?

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Trine skrev:

Endret av Annkarin
var ikke anonym
Skrevet
Akkurat nå, Annkarin skrev:

jeg sov meg gjennom en som ropte og hylte og lå i belter i mange timer, så diagnosen manisk/hypoman må være feil. Jeg trenger evt terapi, ikke medisiner. Har nok umoden pf, ikke bp.

Fordi du en natt sov deg igjennom en som ropte og hylte? Du trekker så raske konklusjoner. Du har hatt mange manier i ditt liv så diagnosen er neppe feil.

Skrevet
3 minutter siden, Trine skrev:

Herregud, som du roter det til for deg selv! Hva er vitsen med å være tynn om du må stenges inne på et rom for å beskyttes mot deg selv?

jeg sov meg gjennom en som ropte og hylte og lå i belter i mange timer, så diagnosen manisk/hypoman må være feil. Jeg trenger evt terapi, ikke medisiner. Har nok umoden pf, ikke bp.

Skrevet
5 minutter siden, Trine skrev:

vil i det minste være normalvektig.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det du skrev som var så forferdelig?

Anonymkode: 971c9...9b7

at jeg selger meg selv for 5000 kr. hvorfor ikke, i alle religioner er jeg hore fordi jeg ikke tilhører deres religion og tildekker håret. følte gud har utrustet meg med muligheten for å prostituere meg nå. 

pga det har jeg mistet alt, men har fått en ny start. no more facebook.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

vil i det minste være normalvektig.

Du er ganske normalvektig. Og det hjelper deg ingenting å gå ned i vekt dersom du i tillegg slutter på medisiner for da blir du dårlig og ender med å gjøre en hel masse ting du vil angre på senere og som kanskje også ødelegger livet ditt for alltid.

Skrevet
Akkurat nå, Maw87 skrev:

Er virkelig det å være normalvektig det viktigste her?

ja. det er alt jeg ber om.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja. det er alt jeg ber om.

ikke en gang normalvektig. bare være under 70 kg kunne vært noe. men det er for mye å be om for gikk fra 73 til 77 da jeg startet opp med litium. kan bruke abilify men det er ikke nok, får jo episoder likevel. kan ta topimax og abilify, men da får jeg depresjon. kan få fontex i tillegg, men får bare nei. litium er det eneste helliggjørende visstnok. 

Skrevet

kan kanskje be om å få snakke med en privatpraktiserende psykiater her jeg bor hvis de fins, og SÅ få topimax, abilify og fontex. Men akkurat nå går det bra uten meds.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

at jeg selger meg selv for 5000 kr. hvorfor ikke,

Det var jo litt dumt å skrive, og ikke trenger du pengene heller vel.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i alle religioner er jeg hore fordi jeg ikke tilhører deres religion og tildekker håret. 

Nå tror jeg du overdriver litt.

Skrevet

familien min vil gjerne ha meg tynnere, så jeg kan be de om midler til å få snakket med privatpraktiserende i deres kant av landet (der vet jeg det fins) og så får startet med topimax igjen. de forstår godt jeg ikke tar litium og zyprexa osv. alt de snakker om er å få meg tynnere.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo litt dumt å skrive, og ikke trenger du pengene heller vel.

Nå tror jeg du overdriver litt.

"The etymology of the word shiksa is partly derived from the Hebrew term שקץ shekets, meaning "abomination", "impure," or "object of loathing", depending on the translator.[3]

Several dictionaries define "shiksa" as a disparaging and offensive term applied to a non-Jewish girl or woman.[2][4]"

Så har man uttrykket kuffar også.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

familien min vil gjerne ha meg tynnere, så jeg kan be de om midler til å få snakket med privatpraktiserende i deres kant av landet (der vet jeg det fins) og så får startet med topimax igjen. de forstår godt jeg ikke tar litium og zyprexa osv. alt de snakker om er å få meg tynnere.

Ærlig talt...det er noe som feiler familien din om de er besatt på at du skal bli tynnere....har selv gått ned 20 kg, mest pga spiseproblemer, og min mor klapper i hendene for at jeg går ned...det sårer...men selv nå etter å ha gått ned 20 kg er jeg fortsatt tyngre enn du er...

kjenner jeg blir sint på din familie...

Anonymkode: 0651b...3d4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt...det er noe som feiler familien din om de er besatt på at du skal bli tynnere....har selv gått ned 20 kg, mest pga spiseproblemer, og min mor klapper i hendene for at jeg går ned...det sårer...men selv nå etter å ha gått ned 20 kg er jeg fortsatt tyngre enn du er...

kjenner jeg blir sint på din familie...

"hvordan går det med treningen?" "hvordan går det med vekten?" sier tanta mi. hun mener ikke noe vondt. men jeg merker jo at hun gjerne vil ha meg tynnere.

alle vil jo ha meg tynnere, bortsett fra de som kjenner meg godt og vil ha meg på medisiner.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"hvordan går det med treningen?" "hvordan går det med vekten?" sier tanta mi. hun mener ikke noe vondt. men jeg merker jo at hun gjerne vil ha meg tynnere.

alle vil jo ha meg tynnere, bortsett fra de som kjenner meg godt og vil ha meg på medisiner.

Så hvem bør man høre på? De som kjenner deg godt og ønsker at du er frisk eller en tullete tante som bare spør om disse tingene fordi hun vet de engasjerer deg og hun prøver å holde igang en smalltalk?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trasig, veldig trasig for deg. Det kan faktisk være veldig farlig for deg, siden du nå har fått et spiseproblem i tillegg til at du nekter å ta medisiner som kan gjøre deg bra! Dette er ingen god situasjon. Jeg anbefaler deg å ta opp dette med din familie. Hvor dårlig du blir av alt dette maset og presset. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

at jeg selger meg selv for 5000 kr. hvorfor ikke, i alle religioner er jeg hore fordi jeg ikke tilhører deres religion og tildekker håret. følte gud har utrustet meg med muligheten for å prostituere meg nå. 

pga det har jeg mistet alt, men har fått en ny start. no more facebook.

Så det du sier er at nesten alle norske kvinner er horer? Det er jo svært få av oss som dekker til håret. Så kanskje vi alle bare skulle selge oss selv da. Hva tror du om det? Jeg mener, det er jo ikke vits i å ha noe selvrespekt så lenge man ikke dekker til håret. Men om man skal selge seg selv, da er det vel en fordel å være litt stor? Jeg mener, mer valuta for penga liksom. Ev. kanskje man kan ta en høyere pris enn de som er tynne og små. Men når jeg tenker meg om så tror jeg jeg venter til våren. Nå går jeg ikke ut døra uten lue og det får være tildekking godt nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...