AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 Skrevet 13. oktober 2016 Hallo Jeg går til psykolog pga litt forskjellig. Bla. vet han at jeg ble utsatt for seksuelle overgrep da jeg var liten. Jeg har ikke fortalt han noe om sexlivet mitt "ellers", men lurer på om jeg bør fortelle han dette: - Da jeg var 17 hadde jeg sex med faren til venninna mi (på over 40). - Jeg hadde også et forhold til en som var 32 (da jeg var 17). Jeg har ikke tenkt på det som noe spesielt. Jeg gjorde ikke noe jeg ikke ville, selv om de var voksne og jeg var under 18. Det var erfaringer jeg valgte selv.. Jeg er nå i 20-årene. Bør jeg si det, eller bare droppe det? Anonymkode: abd90...fdb 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2016 Skrevet 13. oktober 2016 Hvis du plages av det eller tror det har betydning for andre ting du sliter med, bør du fortelle det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 Skrevet 13. oktober 2016 Si det hvis du mener det er relevant Anonymkode: d21ba...eb0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.