Gå til innhold

Sprakk i dag!

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
3 timer siden, Lillemus skrev:

Det synes jeg kommer helt an på foranledningen. Dersom den andre var den som begynte og var skikkelig utidig så synes jeg ikke det var det minste rart om Stjernestøv sprakk der og da. Jeg tviler sterkt på at hun bare slengte ut av seg noe så heftig på fb uten videre, det er slett ikke sånn jeg kjenner henne herfra i alle fall.

Spiller liten rolle for meg hvem som begynte. Jeg ser på det som noe internt og ikke noe som alle andre trenger å lese.

Nicklusheletida
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det ble dumt de, men hun spiller et spill. Tenkte det var like greit at folk så hvordan hun er. 

Ja, men de ser ikke bare henne. De ser begge to :)

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner den 😀 og er helt enig i at dette burde vært tatt mer privat. God helg Stjerne 🍁😀☀️

Anonymkode: a29d4...5b3

Takk og god helg der og :) Er bare helt oppgiret jeg nå og skjelven...

Skrevet
27 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, men de ser ikke bare henne. De ser begge to :)

Ja men de får tro hva de vil om meg, jeg vet hvordan jeg er...

Men nå er det jo så synd på henne stakkars!

Skrevet

Hun vil ha beklagelse fordi jeg skrev hun hadde et stort ego. Må vel gjøre det for husfredens skyld? Men jeg mener hun har et stort ego!

Skrevet

Det var mitt ego som tok over når jeg sa hun hadde et stort ego, jeg var sint. Har beklaget det nå. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det var mitt ego som tok over når jeg sa hun hadde et stort ego, jeg var sint. Har beklaget det nå. 

Fikk du noen beklagelse tilbake da? Jeg tipper du ikke gjorde det. Denne typen mennesker får det alltid som de vil, de har en evne til å få alles sympati. Jeg forstår ikke hvorfor, er mennesker virkelig så blinde. Slik jeg ser det kunne du beklaget for at du tok det på fb, selv om det var hun som begynte, men du burde ikke beklage at du syns hun har et stort ego.

Skrevet
Akkurat nå, Trine skrev:

Fikk du noen beklagelse tilbake da? Jeg tipper du ikke gjorde det. Denne typen mennesker får det alltid som de vil, de har en evne til å få alles sympati. Jeg forstår ikke hvorfor, er mennesker virkelig så blinde. Slik jeg ser det kunne du beklaget for at du tok det på fb, selv om det var hun som begynte, men du burde ikke beklage at du syns hun har et stort ego.

Jeg fikk ikke beklagelse nei, det er stakkars hun som er offeret her. Samboeren hadde sett henne på dps og, så hun har vel lekset ut av seg. Det var bror min som sa jeg måtte sende melding å beklage, kommer til å ha minst mulig med henne å gjøre. Nå føler jeg meg litt deppa og overkjørt, var så slitsomt at det ble så mye styr av det. Jeg mener jo fremdeles at hun har et stort ego, så føler meg falsk. Nei, minst mulig med henne å gjøre. 

Skrevet
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg fikk ikke beklagelse nei, det er stakkars hun som er offeret her. Samboeren hadde sett henne på dps og, så hun har vel lekset ut av seg. Det var bror min som sa jeg måtte sende melding å beklage, kommer til å ha minst mulig med henne å gjøre. Nå føler jeg meg litt deppa og overkjørt, var så slitsomt at det ble så mye styr av det. Jeg mener jo fremdeles at hun har et stort ego, så føler meg falsk. Nei, minst mulig med henne å gjøre. 

Forstår godt at du føler deg litt overkjørt. Det er litt vanskelig når det er snakk om familie. Hvor mye skal man liksom finne seg i. Jeg er for sta til å finne meg i for mye, men jeg velger ofte heller å unngå personen så godt det lar seg gjøre fremfor å si ifra, selv om jeg aller helst vil si ifra. Jeg bare hater den følelsen jeg tror du har hatt nå siden i går så det føles på en måte lettere å ikke si noe. Var derfor jeg syns du var tøff som sa ifra :)

Skrevet
3 minutter siden, Trine skrev:

Forstår godt at du føler deg litt overkjørt. Det er litt vanskelig når det er snakk om familie. Hvor mye skal man liksom finne seg i. Jeg er for sta til å finne meg i for mye, men jeg velger ofte heller å unngå personen så godt det lar seg gjøre fremfor å si ifra, selv om jeg aller helst vil si ifra. Jeg bare hater den følelsen jeg tror du har hatt nå siden i går så det føles på en måte lettere å ikke si noe. Var derfor jeg syns du var tøff som sa ifra :)

Ja det føltes godt å si ifra :) Men så måtte jeg jo trekke det tilbake, for husfredens skyld. Men kommer nok til å sky henne ja.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det føltes godt å si ifra :) Men så måtte jeg jo trekke det tilbake, for husfredens skyld. Men kommer nok til å sky henne ja.

Ja, noen ganger bør man vel tenke litt på husfreden. Så går det desverre ikke an å både si ifra og beholde husfreden når man har med drama queens å gjøre.

Skrevet
Akkurat nå, Trine skrev:

Ja, noen ganger bør man vel tenke litt på husfreden. Så går det desverre ikke an å både si ifra og beholde husfreden når man har med drama queens å gjøre.

Nei det er sant. Hun er sånn som tapper meg for all energi, må jo bare jatte med. Det tar på det også, nei får holde avstand. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er sant. Hun er sånn som tapper meg for all energi, må jo bare jatte med. Det tar på det også, nei får holde avstand. 

Skulle bare like dette, men jeg hadde visst brukt opp "likene" for i dag ;)

Men nå må du slutte å bytte profilbilde, jeg skvetter jo like mye hver gang. "Hvem faen er det?" "Å, stjernestøv ja, hun er ufarlig" :D

Skrevet
Akkurat nå, Trine skrev:

Men nå må du slutte å bytte profilbilde, jeg skvetter jo like mye hver gang. "Hvem faen er det?" "Å, stjernestøv ja, hun er ufarlig" :D

Hehe :D Vet visst ikke helt hva jeg skal velge. Men landet visst på Buddha nå tror jeg ;)

Skrevet
9 minutter siden, Trine skrev:

Nei, måtte ha et mandala :) 

Gjest Gargamel
Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja men de får tro hva de vil om meg, jeg vet hvordan jeg er...

Men nå er det jo så synd på henne stakkars!

Jeg synes du kom ut av det som en større person enn henne. Det er ikke noe vits i å prøve å vinne sånn kjekling. Hvis hun ikke vil ta til vettet og beklage får hun bare steke i sitt eget fett.

Skrevet
10 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg synes du kom ut av det som en større person enn henne. Det er ikke noe vits i å prøve å vinne sånn kjekling. Hvis hun ikke vil ta til vettet og beklage får hun bare steke i sitt eget fett.

Jo takk :)

Tok jo henne opp med sykepleieren, han sa det psykologiske var å bare la hun snakke og si minst mulig. Får gjøre det. 

Nicklusheletida
Skrevet
12 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja pleier å være høflig og korrekt, er ganske tålmodig men i går sprakk jeg. Det gjalt ikke bare det temaet, men ting har bygd seg opp. 

Hun har jo et stort ego, men det var jo da hun begynte å grine og ble helt ifra seg. Så jeg traff hodet på spikeren. 

Har du lyst til å si noe om hvorfor du mener hun har et stort ego. Du sier at det er meg, meg ,meg.  Hva går det ut på ?

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei, måtte ha et mandala :) 

Haha...du forvirrer meg :P

Skrevet
12 hours ago, stjernestøv said:

Hadde ikke beklaget noe som helst. Har en sjelden gang "sunget ut" jeg også, når det virkelig er grunn for det. Men mennesker som aldri tar feil, og følgelig aldri beklage noe som helst, er det like greit å la seile i sin egen sjø. Har måttet kutte ut enkeltpersoner som har stått meg nær, fra livet mitt pga dette, så slipper jeg manipulering. ;)

Anonymkode: 93117...a90

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...