Gå til innhold

Abstinenser etter Abilify

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver slutte med Abilify, men blir fraværende rundt mennesker i hodet mitt, og får et stort sus i hjernen jeg kjenner tilogmed når jeg sover og drømmer om det. Så tok en 10 mg Abilify. Men kommer ikke til å ta en ny før jeg kjenner Abstinensene igjen. Det er vel eneste måte å få sluttet på. De sier Abilify ikke gir abstinenser og andre AP har ikke gjort det, men her kjenner jeg det kraftig, og det er ikke sykdommen.

Skrevet (endret)

Jeg er i utgangspunktet ganske liberalistisk. I denne settingen at det må være opp til den enkelte om en ønsker å sende livet sitt til helvete eller ikke. 

Men å seponere Abilify når man nettopp har hatt alvorlig mani, og behandles for det, har jeg ikke ord for. 

Det eneste som kommer ut av det, er at du gjør ett eller annet dumt. I beste fall blir du tvangsbehandlet raskt, og du ender opp samme sted som om du ikke gjorde dette stuntet i utgangspunktet. I verste fall ender du opp med hjerneskade eller andre skader eller traumer på livstid. 

Etter alt det du har beskrevet at du gjør i mani og/eller psykose, greier jeg ikke å fatte at du lengter etter det.

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Nå begynner jeg å bli deprimert så nå vurderer jeg medisiner igjen 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...