AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg tiltrakk meg, blant andre, din oppmerksomhet i tråden om Johaug. Du skrev at innlegget mitt inneholdt "sannelig mye aggresjon". Javel, jeg har vært sint i dag. Er det årelang psykoterapi som er løsningen på å få bukt med slik utagering? Anonymkode: 48331...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 Ja. Årelang terapi. Anonymkode: 37dd1...2da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 Du tiltrakk min også, slik usaklig raseri du kom med, fører intet godt med seg. Håper du får hjelp, og positivt at du på en måte ser det litt selv også Anonymkode: 0c429...2bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du tiltrakk min også, slik usaklig raseri du kom med, fører intet godt med seg. Håper du får hjelp, og positivt at du på en måte ser det litt selv også Anonymkode: 0c429...2bf Ja, jeg er fullt klar over det selv. Kanskje jeg har eupf? Dumt at NHD ikke svarer da. Tråden ble postet på psykiatriforumet, og det jeg tenker på nå er at mine innlegg er de eneste som psykiatri-relatert i tråden. Så av den grunn... Hadde vært interessant å vite hva NHD tenker om slike personer som meg. Hvilken lidelse er slikt symptomer på, f.eks. og hva bør gjøres for å få bukt med det. Men men, i hans øyne er jeg vel bare et ondt menneske som ikke fortjener annet enn å bli tiet ihjel. Anonymkode: 48331...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er fullt klar over det selv. Kanskje jeg har eupf? Dumt at NHD ikke svarer da. Tråden ble postet på psykiatriforumet, og det jeg tenker på nå er at mine innlegg er de eneste som psykiatri-relatert i tråden. Så av den grunn... Hadde vært interessant å vite hva NHD tenker om slike personer som meg. Hvilken lidelse er slikt symptomer på, f.eks. og hva bør gjøres for å få bukt med det. Men men, i hans øyne er jeg vel bare et ondt menneske som ikke fortjener annet enn å bli tiet ihjel. Anonymkode: 48331...576 Jeg vet ikke hva det kan være.. Prøv å poste et nytt innlegg til NHD klart du ikke bare er et ondt menneske, som fortjener å bli tiet i hel! Det er nok ting du sliter med og som du trenger hjelp med å forstå. Og jeg unner deg all godt og masse lykke til!😊 Anonymkode: 0c429...2bf 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er fullt klar over det selv. Kanskje jeg har eupf? Dumt at NHD ikke svarer da. Tråden ble postet på psykiatriforumet, og det jeg tenker på nå er at mine innlegg er de eneste som psykiatri-relatert i tråden. Så av den grunn... Hadde vært interessant å vite hva NHD tenker om slike personer som meg. Hvilken lidelse er slikt symptomer på, f.eks. og hva bør gjøres for å få bukt med det. Men men, i hans øyne er jeg vel bare et ondt menneske som ikke fortjener annet enn å bli tiet ihjel. Anonymkode: 48331...576 Nå har ikke jeg kompetanse på dette, så jeg bare synser. Men da jeg leste truslene, var det første jeg tenkte det du sier i første setning her. Jeg synes det er helt ok med litt temperatur i en diskusjon . Bare artig det, men jeg synes du skal vite at hvis du ønsker å oppnå medfølelse, så brukte du helt feil metode. Trusler om kniv og selvskadig, virker helt mot sin hensikt. Jeg blir bare irritert av sånt. Du oppnår ikke det du ønsker med det dessverre. Du fjernet deg alt for langt vekk i fra hva saken handlet om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er fullt klar over det selv. Kanskje jeg har eupf? Dumt at NHD ikke svarer da. Tråden ble postet på psykiatriforumet, og det jeg tenker på nå er at mine innlegg er de eneste som psykiatri-relatert i tråden. Så av den grunn... Hadde vært interessant å vite hva NHD tenker om slike personer som meg. Hvilken lidelse er slikt symptomer på, f.eks. og hva bør gjøres for å få bukt med det. Men men, i hans øyne er jeg vel bare et ondt menneske som ikke fortjener annet enn å bli tiet ihjel. Anonymkode: 48331...576 Jeg synes innlegget ditt var interessant og kjært velkomment. Det er slik du føler det, og det var tøft gjort av deg å være så ærlig og "gå mot strømmen" i tråden. Det er etter min mening rom for alle følelser. Ikke noe rart sånt setter følelser i sving hos mange, og det er plass til alle. men ikke alle tør være åpne der hovedpersonen får sånn massiv støtte blandt publikum. Innlegget ditt fortjener absolutt et fagsvar, og jeg håper du får det også. Kanskje trenger han bare litt betenkningstid da det sikkert ikke er så lett for han å svare på det da det virker som litt komplekst det du tar opp. uansttt: det er håp for deg Anonymkode: 37dd1...2da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 45 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Nå har ikke jeg kompetanse på dette, så jeg bare synser. Men da jeg leste truslene, var det første jeg tenkte det du sier i første setning her. Jeg synes det er helt ok med litt temperatur i en diskusjon . Bare artig det, men jeg synes du skal vite at hvis du ønsker å oppnå medfølelse, så brukte du helt feil metode. Trusler om kniv og selvskadig, virker helt mot sin hensikt. Jeg blir bare irritert av sånt. Du oppnår ikke det du ønsker med det dessverre. Du fjernet deg alt for langt vekk i fra hva saken handlet om. Var ikke akkurat trusler, da... Bare umoden utagering... 😜 Anonymkode: 48331...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes innlegget ditt var interessant og kjært velkomment. Det er slik du føler det, og det var tøft gjort av deg å være så ærlig og "gå mot strømmen" i tråden. Det er etter min mening rom for alle følelser. Ikke noe rart sånt setter følelser i sving hos mange, og det er plass til alle. men ikke alle tør være åpne der hovedpersonen får sånn massiv støtte blandt publikum. Innlegget ditt fortjener absolutt et fagsvar, og jeg håper du får det også. Kanskje trenger han bare litt betenkningstid da det sikkert ikke er så lett for han å svare på det da det virker som litt komplekst det du tar opp. uansttt: det er håp for deg Anonymkode: 37dd1...2da Anonymkode: 48331...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva det kan være.. Prøv å poste et nytt innlegg til NHD klart du ikke bare er et ondt menneske, som fortjener å bli tiet i hel! Det er nok ting du sliter med og som du trenger hjelp med å forstå. Og jeg unner deg all godt og masse lykke til!😊 Anonymkode: 0c429...2bf Tusen takk! Anonymkode: 48331...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Årelang terapi. Anonymkode: 37dd1...2da 😨😭 Anonymkode: 48331...576 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var ikke akkurat trusler, da... Bare umoden utagering... 😜 Anonymkode: 48331...576 Det er i hvert fall positivt at du ser det Da er det nok håp om fremgang, tenker jeg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tiltrakk meg, blant andre, din oppmerksomhet i tråden om Johaug. Du skrev at innlegget mitt inneholdt "sannelig mye aggresjon". Javel, jeg har vært sint i dag. Er det årelang psykoterapi som er løsningen på å få bukt med slik utagering? Anonymkode: 48331...576 Det kan det være, men en kan komme langt med å jobbe med seg selv også. Du har en god grunn for å være sint. Sinne kan være konstruktivt eller destruktivt. Skal du rette sinnet ditt mot alle andre, eller skal du rette sinnet ditt mot de som har gjort deg vondt? En kan godt si at du har hatt uflaks med oppvekstforholdene dine. Skal du være sint på de som har hatt mer flaks? Ville du hatt det bedre i dag om Therese Johaug hadde hatt dårligere foreldre eller om faren min hadde drukket og slått meg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 6 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det kan det være, men en kan komme langt med å jobbe med seg selv også. Du har en god grunn for å være sint. Sinne kan være konstruktivt eller destruktivt. Skal du rette sinnet ditt mot alle andre, eller skal du rette sinnet ditt mot de som har gjort deg vondt? En kan godt si at du har hatt uflaks med oppvekstforholdene dine. Skal du være sint på de som har hatt mer flaks? Ville du hatt det bedre i dag om Therese Johaug hadde hatt dårligere foreldre eller om faren min hadde drukket og slått meg? Nei, sannsynligvis ville jeg ikke hatt det noe bedre. Jeg "tenner" ikke på at andre har det vondt. Det gjør meg heller trist, og underbygger bare det faktum at livet er vanskelig. For mange. Så ja, jeg bør jobbe med meg selv for å bedre kunne glede meg over andres suksess. Og jeg har den evnen også, at jeg kan glede meg over ting på andres vegne. Men av og til kan jeg bli provosert over at tilsynelatende vellykkede mennesker, som har vært så heldige å seile gjennom livet uten de store problenene, f.eks. går ut i media og sutrer. Men jeg skal jobbe med det også. Takk for svar! Anonymkode: 48331...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg vil bare komme med et tillegg til den nest siste setningen min over her, siden jeg synes det er av betydning for å få forklart meg skikkelig. Jeg skriver den på nytt, med tillegget: Men av og til kan jeg bli provosert av at tilsynelatende vellykkede mennesker, som har vært så heldige å seile gjennom livet uten de store problemene, f.eks. går ut i media og sutrer og hyler ut at det er det verste de har opplevd i sitt liv og at det er den verste uka i livet som er gjennomlevd. Da begynte det å koke her. Men skal som sagt jobbe med det. Anonymkode: 48331...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare komme med et tillegg til den nest siste setningen min over her, siden jeg synes det er av betydning for å få forklart meg skikkelig. Jeg skriver den på nytt, med tillegget: Men av og til kan jeg bli provosert av at tilsynelatende vellykkede mennesker, som har vært så heldige å seile gjennom livet uten de store problemene, f.eks. går ut i media og sutrer og hyler ut at det er det verste de har opplevd i sitt liv og at det er den verste uka i livet som er gjennomlevd. Da begynte det å koke her. Men skal som sagt jobbe med det. Anonymkode: 48331...576 Jeg har selv vært i en situasjon der jeg gjorde alt for å skjule reaksjonen min. Det er slett ikke sikkert at TJ ønsket å "hyle og sutre". Anonymkode: 37dd1...2da 0 Siter
Trine Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare komme med et tillegg til den nest siste setningen min over her, siden jeg synes det er av betydning for å få forklart meg skikkelig. Jeg skriver den på nytt, med tillegget: Men av og til kan jeg bli provosert av at tilsynelatende vellykkede mennesker, som har vært så heldige å seile gjennom livet uten de store problemene, f.eks. går ut i media og sutrer og hyler ut at det er det verste de har opplevd i sitt liv og at det er den verste uka i livet som er gjennomlevd. Da begynte det å koke her. Men skal som sagt jobbe med det. Anonymkode: 48331...576 Blir vel litt feil å si at hun har gått ut i media? Hun hadde nok ikke så mye valg der. Jeg tror det er ganske grusomt å ha en hel verden imot seg og kanskje få karrieren ødelagt pga et sår på leppa. Det er ikke så veldig vanskelig å forstå at det er en stor påkjenning å bli beskyldt for å være noe man ikke er. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Blir vel litt feil å si at hun har gått ut i media? Hun hadde nok ikke så mye valg der. Jeg tror det er ganske grusomt å ha en hel verden imot seg og kanskje få karrieren ødelagt pga et sår på leppa. Det er ikke så veldig vanskelig å forstå at det er en stor påkjenning å bli beskyldt for å være noe man ikke er. Enig Anonymkode: 37dd1...2da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.